Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dricks bäst ca 18-19 grader varm!Jag ska inte dricka denna öl. Jag ska ha den till marinad inför en grillning på lördag. Jag lovar ...
Visa bilaga 716424
Killen i kassan på bolaget sa "värm i kastrull till 30 - 40 grader" men jag kommer inte testa det eller ditt alternativ.Dricks bäst ca 18-19 grader varm!
Är skadligt att leva också, Tillslut dör man..![]()
Även lite alkohol kan vara skadligt för blodtryck och hjärta
En ny rapport av en internationell forskargrupp om alkoholens betydelse för högt blodtryck och hjärt-kärlsjukdom visar på enbart negativa effekter av alkoholkonsumtion på ischemisk hjärtsjukdom, stroke och andra hjärt-kärlsjukdomar. När det gäller risken för högt blodtryck, finns det ingen säker...www.gu.se
Vill du skrämma oss? Då har du hamnat i fel tråd!![]()
En ny rapport av en internationell forskargrupp om alkoholens betydelse för högt blodtryck och hjärt-kärlsjukdom visar på enbart negativa effekter av alkoholkonsumtion på ischemisk hjärtsjukdom, stroke och andra hjärt-kärlsjukdomar. När det gäller risken för högt blodtryck, finns det ingen säker...www.gu.se
Gött.![]()
Den är lite mer "lagom" än de övriga medwurst-ölen från Aecht Schlenkerla. =)
Ölhimlen?
Hacker Pschorr - Alla datornördars "to-go" öl. ;)
Den är lite mer "lagom" än de övriga medwurst-ölen från Aecht Schlenkerla. =)
Illa... Tror inte jag testat något från dem.Får kolla mer aktivt på bolaget för att undvika bryggeriet som gör bland annat denna öl.
Köpte en annan sort från dem tidigare och det var en av de sämre ölerna som jag druckit. Men denna råkade följa med i kundkorgen sist när jag skulle pröva några nya sorter.
Är inte alls kompatibla med mina smaklökar. Första ölen smakade som om man borstar tänderna samtidigt som man dricker apelsinjuice.
Visa bilaga 717595
De räcker länge i alla fall. Har nog fått i mig hälften nu på en timme.Illa... Tror inte jag testat något från dem.
Denna var iaf trevlig. Visa bilaga 717620