Dags att uppdatera lite.
Mycket vinter kvar här uppe i norr men har börjat jaga cykel igen.
Träningen är såklart i full gång har kört spinning, stride (crosstrainer) och styrketräning.
Jag har precis börjat ett lite mer seriöst upplägg för att öka FTPn få se vad det ger i snabbare rundor sen i sommar.
Har funderat lite till på cykel och just nu lutar det åt någon av dom här tre (alla via leasing jo jag vet nackdelar etc)
Jag är ca 172cm med innerbenlängd 81cm
The world's biggest open geometry database. Find bikes by name or numbers. Easily compare bike geometry side-by-side.
geometrygeeks.bike
Rapp racer med fin balans mellan låg vikt, hög styvhet och effektiv vridstyvhetLetar du efter den där kompromisslös känslan av kraft som bara en effektiv racingcykel kan prestera? Den slagkraftig kolfiberhojen Orbea ORCA M31eTEAM är ett klättringsvilligt fartvidunder där högklassig...
butik.bikelease.se
Superlätt allroundhoj med fokus på både hastighet, framkomlighet och komfort Letar du efter lätt kolfiberhoj som blandar rapp racekänsla med behaglig komfort och som trivs lika bra på knaggliga grusvägar som på slät asfalt så är Superior X-Road Team Issue SE ett smart alternativ. En vass...
butik.bikelease.se
I Bikeleases butik kan du som har förmånscykel från din arbetsgivare beställa cyklar och tillbehör.
butik.bikelease.se
Rätt olika cyklar mest sugen på Orbean eller Bianchin men Orbean kanske bllir för stor (ligger lite mellan 51 och 53 enligt deras måttabell)
Superior-cykeln har otroligt bra pris och blir väldigt flexibel om jag vill ut lite på grus också.
Vad tror ni bara gå på känslan och vilken som är snyggast? ;-)