Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jepp.. Lite hit and miss nuförtia.Känns som det är genomgående för allt från goodguys.
Åh gud vad jag ibland längtar tillbaka efter tiden när man kunde köra hem 5 hjorton-öl för 35kr/st eller en flarra bourbon country öht.Gjorde en beställning 2016-10-21Visa bilaga 721269
Unicorn!Trevligt ska det va. Visa bilaga 721436
En av de bästa session-IPA om du frågar mig ?'A moment of clarity', nja
Bra input! Då skall jag undvika denna typ av öl-juice framöver ?En av de bästa session-IPA om du frågar mig ?
Idag, svar ja.
Radeberger var någorlunda neutral mark. Dessutom bra cyklist - öl. Rad och berg ? cykel-berg alltså ???Snabbt besök i Tyskland. Stark rivalitet mellan Köln och Düsseldorf - Kölsch och Altbier. Gränsen går ungefär mittemellan städerna, jag hamnade på Kölsch - sidan. De hade inte ens Altbier på menyn. Flyget hem gick från Düsseldorf, där hade de ingen Kölsch på menyn. ?
Har du fler tar jag emot dom med öppen famn! ?Hittade en La Trappe kvadrupel med bäst före juli 2023.
Mörkt bärnstensfärgad. Lite söt, lätt humlebeska, vissa inslag av smågodis.
Men hörni vet ni vad. Jag ska nog sluta dricka ljusa kvadruplar. Alkoholen slår igenom på ett obehagligt sätt. Det smakar kemiskt. Till slut är det bara som en pretentiös Arboga. I morgon tar jag trippeln som jämförelse!Visa bilaga 722861