[Kalender] SSSM 24
Elitsatsning. ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Elitsatsning. ?
Hoppas!!
Lite oklart står mellan henne å mig?Snälla, säg att @Gärdsgårds tog hem Last Man(woman/lagledare) Standing! ?
Grym cykeltransport. Mindre än min "Trilling" som ändå var pytteliten. ?Visa bilaga 726442
Tack för en grymt kul SSSM!
Nu åker vi hem.
Är det här verkligen en bra ide.. Visa bilaga 726443
En mycket bra idé!Visa bilaga 726442
Tack för en grymt kul SSSM!
Nu åker vi hem.
Är det här verkligen en bra ide.. Visa bilaga 726443
Jodå vi håller på sen tolv????Super ni inget?
Jonas tror jag ?Ja vem kom sist?
Hur var det nu igen lite suddigt?
15,1Var det nån som lade loggade banan så man vet hur lång den var?? Tror typ 16/18 km men osäker ?
Nice då hade jag typ koll?
Jädraås, Onegears och Gärdsgårds hemmahoods.Jag hänger inte med riktigt:
Var går SSSM25 av stapeln?
Nej ? men vi har lite att leva upp till. Vi ska bara ta några dagar med rehabilitering, grönt te osv och sen återkommer vi i veckan med datum!kan det bli bättre??
Jädraås, finns det ens på riktigt?Jädraås, Onegears och Gärdsgårds hemmahoods.
May the rehab be with you! ??Nej ? men vi har lite att leva upp till. Vi ska bara ta några dagar med rehabilitering, grönt te osv och sen återkommer vi i veckan med datum!
Jag har sett skylten några gånger, men aldrig vågat svänga av..Jädraås, finns det ens på riktigt?
Smart, det är nog säkrast?Jag har sett skylten några gånger, men aldrig vågat svänga av..
Visa bilaga 726946
Nä, det är lite som Ockelbo, bara en myt! ;)Jädraås, finns det ens på riktigt?
Ja, det finns en by med ett riktigt hemskt namn strax innan man kommer fram till Jädraås…Smart, det är nog säkrast?
Idyllen Värmland, inte så långt till sssm 2025 om man törs dit?Ja, det finns en by med ett riktigt hemskt namn strax innan man kommer fram till Jädraås…
Visa bilaga 726947