XTRMNTR
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Det är är inte tejp, hade en liknande lösning på min första cykel med tubeless. Det är ett fälgband där ventilen sitter fast i, allt för att slippa tejpa fälgen. Ganska värdelös nu i efterhand.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är är inte tejp, hade en liknande lösning på min första cykel med tubeless. Det är ett fälgband där ventilen sitter fast i, allt för att slippa tejpa fälgen. Ganska värdelös nu i efterhand.
Sådana tillverkade folk av sönderklippta slangar för 10+ år sedan för att montera ghetto tubeless.Det är är inte tejp, hade en liknande lösning på min första cykel med tubeless. Det är ett fälgband där ventilen sitter fast i, allt för att slippa tejpa fälgen. Ganska värdelös nu i efterhand.
Men utan pedaler slipper man dö när bromsen lägger av eller kedjestaget lossnar. Så det är snällt av honom"Enda fel saknar pedaler" skriver säljaren:
Visa bilaga 726279
Holy cow! Såg inte kedjestaget ?Men utan pedaler slipper man dö när bromsen lägger av eller kedjestaget lossnar. Så det är snällt av honom
Sadelstaget menade jag. Bara så vi inte förtalar säljaren i onödan.
Var ligger denna fantastiska annons uppe?
Var det där en fråga? ?Ok, fast pris. Och det är inte tillåtet att fråga om skicket på sadelstaget. Sa jag att det var fast pris?!
"Enda fel saknar pedaler" skriver säljaren:
Visa bilaga 726279
https://happyride.se/annonser/chapter2-ao.274762/ Ute igen. Står inget om att ramen är defekt i texten, men bilderna finns kvar."Bilen är i nyskick, förutom att någon har backat in i sidan på den."
Vid sådana skador på sadelstaget så känns det som "nyskick" inte är riktigt rätt beskrivning av skicket.
nu är den billigare!Om ni vill så kan jag hämta den av ren barmhärtighet mot cykeln, vrida styret rätt och lägga ut en bättre annons. Den finns ju här i stan ;)
Möjligen behöver den återbördas till den rätte ägaren...
Hur kommer man åt bromsar ?nu är den billigare!
Har man korta ben, riktigt korta armar tillsammans med en ovanligt lång överkropp kanske det är perfekt.Hur kommer man åt bromsar ?
Ingen har någonsin vunnit på att bromsa.Hur kommer man åt bromsar ?
Friskt prissatt också. Ä ens hens pendlarhoj var... OprisvärdAlltså det här med begagnade hjälmar... vem 17 vågar köpa nåt sånt här?
Visa bilaga 727012
Behöver man inte bromsa kör man inte tillräckligt fort... ?Ingen har någonsin vunnit på att bromsa.
Alla hade varit sambos eller partners plus en han fått i present, eller hur ...
Cyklat genom ett meteorregn?Alltså det här med begagnade hjälmar... vem 17 vågar köpa nåt sånt här?
Visa bilaga 727012
Bollplockare på driving rangen.Cyklat genom ett meteorregn?
Cyklat genom ett meteorregn?
"Vissa barn råkar ut för saker; Anton är ett sånt barn."Bollplockare på driving rangen.
![]()
Bianchi C-Sport 2 Acera 2022
Utropspris: 10000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2024-09-20 09:42:31. Köp & sälj begagnade & oanvända Mountainbikes på Tradera.www.tradera.com
han har ju inte fel...
Bara jag som saknar närbild på den beryktade styrstolpen?
Det där är ju den snabbaste temporamen i Zwift!En modern Itera ram för 75000kr bara![]()
Men vilket jävla styre ..
Fotar man med telefonens vidvinkellins så kan det bli lite skeva perspektiv.Men vilket jävla styre ..