Swift's egna cykel

tomtom2

Medlem
Swift's egna cykel
Hej
Tänkte höra mig för om ngn har zwift's egna cykel med tillhörande kickr?
Gick det bra att beställa från deras sida? Vad kostade frakten ?
(Försökt finna ngn e-mail till företaget som säljer dom, men ej hittat, så om ngn har den så skriv gärna den här:-) )

Swift's egna cykel
Ja. Jag skaffade en Zwift Ride nyligen med en Wahoo Kickr Core. Beställde från Zwift-shopen. Dyr frakt och dålig EUR-kurs, men ändå billigare pris på Kickrn än vad går hitta i Sverige. Gick bra beställa, tog nån dryg vecka. Kickrn kom separat från Wahoo. Blev problem med hemkörningen bara, men det blir det ju alltid och inget specifikt med från vem jag beställt och vad som skulle levereras att göra.

För kontakt med dem så är det väl Zwift-supporten man ska vända sig till. Vet inte om det finns någon mail eller om det bara chatten man har tillgodo

Swift's egna cykel
Ja. Jag skaffade en Zwift Ride nyligen med en Wahoo Kickr Core. Beställde från Zwift-shopen. Dyr frakt och dålig EUR-kurs, men ändå billigare pris på Kickrn än vad går hitta i Sverige. Gick bra beställa, tog nån dryg vecka. Kickrn kom separat från Wahoo. Blev problem med hemkörningen bara, men det blir det ju alltid och inget specifikt med från vem jag beställt och vad som skulle levereras att göra.

För kontakt med dem så är det väl Zwift-supporten man ska vända sig till. Vet inte om det finns någon mail eller om det bara chatten man har tillgodo
Skulle du säga att allt som allt inkl frakt slutar runt en 16500kr ?

Swift's egna cykel
Jag har också en zwift ride men jag hade redan en kickr v6 som jag monterade den på.
Bara cykel utan trainer landade på 9922 med växelkurs etc.

@Ilritorno upplever du att växlingen ballar ur ibland? Jag kör med en ipad air gen 5 och har problem med att just växlingen ibland slutar fungera, övriga knappar fungerar dock på båda reglagen.

Swift's egna cykel
@Ilritorno upplever du att växlingen ballar ur ibland? Jag kör med en ipad air gen 5 och har problem med att just växlingen ibland slutar fungera, övriga knappar fungerar dock på båda reglagen.
Jag har varit förkyld i tre omgångar sedan skaffade den, så har bara testat den två tillfällen än så länge. Inga problem då. Men det är ju litet underlag för en utvärdering.

Swift's egna cykel
IMG_1343.jpeg

Tillbaka
Topp