Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skulle du säga att allt som allt inkl frakt slutar runt en 16500kr ?Ja. Jag skaffade en Zwift Ride nyligen med en Wahoo Kickr Core. Beställde från Zwift-shopen. Dyr frakt och dålig EUR-kurs, men ändå billigare pris på Kickrn än vad går hitta i Sverige. Gick bra beställa, tog nån dryg vecka. Kickrn kom separat från Wahoo. Blev problem med hemkörningen bara, men det blir det ju alltid och inget specifikt med från vem jag beställt och vad som skulle levereras att göra.
För kontakt med dem så är det väl Zwift-supporten man ska vända sig till. Vet inte om det finns någon mail eller om det bara chatten man har tillgodo
Oj , synd att man missade det , nu kostar cykel + kickr 1300 MEN det är i euro :-/Hmm vet inte. De har uppenbart höjt priset rejält mot när jag beställde! Kanske var nån kampanj då. Tror min landade på runt 13.
Jag har varit förkyld i tre omgångar sedan skaffade den, så har bara testat den två tillfällen än så länge. Inga problem då. Men det är ju litet underlag för en utvärdering.@Ilritorno upplever du att växlingen ballar ur ibland? Jag kör med en ipad air gen 5 och har problem med att just växlingen ibland slutar fungera, övriga knappar fungerar dock på båda reglagen.
Jag vill se Taylor glida omkring på sin cykel i konsertmundering!Klart Taylor ska ha en egen cykel
Hmmm, den filuren var inte alls så snygg som Taylor tycker jag vid en snabb jämförelse.
Du kränker folk!Hmmm, den filuren var inte alls så snygg som Taylor tycker jag vid en snabb jämföring...
Hojen var väl ok dock!
Vet inte men hen verkar gilla detMen blir det inte lite obekvämt utan sadel?
Just det! Det måste ju ha blivit ett gravt fabrikationsfel där.Det är en måsskit eller nåt annat träck på gaffeln, ser inte alls bra ut.
Man får INTE ändra sigJust det! Det måste ju ha blivit ett gravt fabrikationsfel där.
Hens?! Jag är väl för fan ingen höna!
Har tjejnamn men ser ut som en farbror, hur ska man vetaHens?! Jag är väl för fan ingen höna!![]()