[ot] Fjollboll...
Japp, fr SkellefteMen det är ju dom jag håller på!! Finns bara ett AIK.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Japp, fr SkellefteMen det är ju dom jag håller på!! Finns bara ett AIK.
Han leker dokusåpa med gnagaren Thomas Bodström på fyran.Fylle Bosse? På TV? var då?
Är så jävla less på den mannen och har inget emot att han oxå byts ut.Nu förstår jag varför @Fd Paco inte är aktiv. Bosse är på tv.
Det vi vet är att Halmstad lär greja sig kvar imorrn iafUndrar om Staffan Hellstrands lag fixar det idag? Det som Degen gjorde förra helgen.
Hänger man med Wahlgrens så bör man väl sparkas oavsett vad man sysslar med?Är så jävla less på den mannen och har inget emot att han oxå byts ut.
Leker man hellre influenser, drar fyllor på Stureplan och hänger med Wahlgrens än att sköta sitt riktiga jobb så bör han sparkas efter säsongen…..
Fast vi andra vill gärna att han är kvar.Hänger man med Wahlgrens så bör man väl sparkas oavsett vad man sysslar med?
Du har nog aldrig haft mer rättHänger man med Wahlgrens så bör man väl sparkas oavsett vad man sysslar med?
Grymt fin tv-produktion visar repriser istället för mål….
Tyvärrverkar dom inte leverera fastän Juris gör...Det vi vet är att Halmstad lär greja sig kvar imorrn iaf![]()
Dubbla inkomster genom att sälja tjänster till både hemma- och bortalag.Ska man tro SVT:s rapportering är det från bortaklacken.
Visa bilaga 737511
Om snacket att det typiskt smugglas in långt i förväg är korrekt har norrköpingsklacken alltså kontakter för att få in bengaler på Tele 2 arena. Har klackarna kontakter för bengalsmuggling in på alla arenor?
Eller så är det ett företag som sköter det där nationellt - www.smugglabengaler.se?Dubbla inkomster genom att sälja tjänster till både hemma- och bortalag.
Grattis till låtsas-aikUnderbart! Vi fixade 3:e platsen genom stabila 5-1 mot HBK idag.
Nu får vi komma ut i Europa å leka.![]()
Japp, de hade några fler mål gjorda.Klarade sig blåvita sillstryparna från kval pga fler gjorda mål än Värnamo?
Idag låter jag detta passera!Grattis till låtsas-aik![]()
Jo, men dom räknas inte.Var det inte malmö som vann junket?
Japp! Så är det!!Men för fan, jordgubbsklubben blev ju inte ens förste förlorare, här låter det som de vunnit hela skiten![]()
Sitt lugnt i båten låtsas-danne, det finns lag som vinner gärsgårdsserier och tror dom vunnit os-guld......Japp! Så är det!!![]()
Nåja, ni brukar ju inte vilja leka så länge i Europa. Gruppspel för tre andra lag i år.Underbart! Vi fixade 3:e platsen genom stabila 5-1 mot HBK idag.
Nu får vi komma ut i Europa å leka.![]()
Är det det som vissa supportrar kallar kvartssamtal?Nu ser man fram emot ett extrainsatt medlemsmöte med styrelsen.
Njae, sånt sköts väl utan föranmälan och gärna direkt efter en matchÄr det det som vissa supportrar kallar kvartssamtal?
Måste jag komma? Är ju en bit....Stort grattis båda våra antagonister som gör imponerande säsong när dom väl fått ordning på grejerna.
Vi slutar 4:a, åter igen, och det känns verkligen som vi gör den sämsta säsongen på många många år. Nu ser man fram emot ett extrainsatt medlemsmöte med styrelsen.
Jag framför dina åsikterMåste jag komma? Är ju en bit....
Det sista skulle jag hålla med om, ifall det inte gick ut över jobbet. Brittiska vittnesmålet om att förhandla i shorts och ölflaska är ju bara en i en lång rad.Jag är inte apa men tycker Bosse gör ett bra jobb. Han har tradat spelare som få andra vilket har gjort DIF till en rik klubb trots sin litenhet. Vissa segrar har det oxå blivit. Enda riktiga misstaget var att hålla kvar i Kim å Tolle för länge när de hade degenererats.
Att skjuta på hur han lever sitt liv är bara lågt, oginsamt och gubbigt.
Det gör Florentino Perez också.Det sista skulle jag hålla med om, ifall det inte gick ut över jobbet. Brittiska vittnesmålet om att förhandla i shorts och ölflaska är ju bara en i en lång rad.