[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
Nu förstår jag varför @Fd Paco inte är aktiv. Bosse är på tv.
Är så jävla less på den mannen och har inget emot att han oxå byts ut.
Leker man hellre influenser, drar fyllor på Stureplan och hänger med Wahlgrens än att sköta sitt riktiga jobb så bör han sparkas efter säsongen…..

Senast ändrad:
[ot] Fjollboll...
Ska man tro SVT:s rapportering är det från bortaklacken.
1731252396207.png

Om snacket att det typiskt smugglas in långt i förväg är korrekt har norrköpingsklacken alltså kontakter för att få in bengaler på Tele 2 arena. Har klackarna kontakter för bengalsmuggling in på alla arenor?

[ot] Fjollboll...
Ska man tro SVT:s rapportering är det från bortaklacken.
Visa bilaga 737511
Om snacket att det typiskt smugglas in långt i förväg är korrekt har norrköpingsklacken alltså kontakter för att få in bengaler på Tele 2 arena. Har klackarna kontakter för bengalsmuggling in på alla arenor?
Dubbla inkomster genom att sälja tjänster till både hemma- och bortalag.

[ot] Fjollboll...
Stort grattis båda våra antagonister som gör imponerande säsong när dom väl fått ordning på grejerna.

Vi slutar 4:a, åter igen, och det känns verkligen som vi gör den sämsta säsongen på många många år. Nu ser man fram emot ett extrainsatt medlemsmöte med styrelsen.

[ot] Fjollboll...
Jag är inte apa men tycker Bosse gör ett bra jobb. Han har tradat spelare som få andra vilket har gjort DIF till en rik klubb trots sin litenhet. Vissa segrar har det oxå blivit. Enda riktiga misstaget var att hålla kvar i Kim å Tolle för länge när de hade degenererats.

Att skjuta på hur han lever sitt liv är bara lågt, oginsamt och gubbigt.

[ot] Fjollboll...
Jag är inte apa men tycker Bosse gör ett bra jobb. Han har tradat spelare som få andra vilket har gjort DIF till en rik klubb trots sin litenhet. Vissa segrar har det oxå blivit. Enda riktiga misstaget var att hålla kvar i Kim å Tolle för länge när de hade degenererats.

Att skjuta på hur han lever sitt liv är bara lågt, oginsamt och gubbigt.
Det sista skulle jag hålla med om, ifall det inte gick ut över jobbet. Brittiska vittnesmålet om att förhandla i shorts och ölflaska är ju bara en i en lång rad.

Tillbaka
Topp