WAKIdesigns
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
De vägrade skriva under en ramavtalDom där som inte lyder under något styre?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De vägrade skriva under en ramavtalDom där som inte lyder under något styre?
Sånt sätter käppar i hjulenDe vägrade skriva under en ramavtal
Men de var så glada att de hjulade i målSånt sätter käppar i hjulen
Sicket lagerarbete.Men de var så glada att de hjulade i mål
Dem lyckades komma fram till målet, trotts att banor var torra och rätt slitna, utan ens nämna att inte alla håll tätt, visst glapp fanns i gängetSicket lagerarbete.
Bra att du tar tag i det här och styr upp det! Ingen mening med att linda in det!Nu tycker jag ni vevar samma skämt om och om igen.
De kör med låg kadensNu tycker jag ni vevar samma skämt om och om igen.
Skillnaden mellan en levande och död tvilling - den ena är mera likVem är mest lik den andre?
Meny - Tillrättavisning.
Jag har en också. Det står testat av statens provningsinstitut på. Kan man lita på testresultatet när staten testar en antistatskiva?Sonen undrade varför jag hade en av mina punkskivor liggandes löst i källaren.
Visa bilaga 740876
Kände en viss stolthet och tänkte:
Visa bilaga 740878
Och framfall är heller inte så kul...
Om jag faller i vattnet så plurrar jag.
Om vi alla faller i vattnet blir det plurral.
Antistatskivan... det är ju TP o RukornaSonen undrade varför jag hade en av mina punkskivor liggandes löst i källaren.
Visa bilaga 740876
Kände en viss stolthet och tänkte:
Visa bilaga 740878
Hade varit ännu bättre om de hade varit ordnade som ett L.
Behövs knappt ens handlikare, om man är på Gotland t.ex.men mellan benen finns m42:)
en av stjärnhimlens större attraktioner. redan med en enkel handkikare anas dess storhet.
orion syns för tillfället i söder strax före soluppgång
.
Visa bilaga 741066
Visa bilaga 741067
Äland heter det. Lite CDO måste vi väl ändå ha.Behövs knappt ens handlikare, om man är på Gotland t.ex.
.. och man över bord.Visa bilaga 741384
För den som liksom jag saknar nautiska kunskaper: utombordsmotor monterad på bord utom(hus).
Helt klart ett fartyg.Visa bilaga 741384
För den som liksom jag saknar nautiska kunskaper: utombordsmotor monterad på bord utom(hus).
Ser mer ut som man under bord... och man över bord.