[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
Ja, jag borde ha lärt mig detta för länge se'n här....Men jag tänker att nån gång ska det väl gå in även i de trögaste hjärnor? :giggle:
@Dan C Du får väl börja med att istället för AIK skriva "laget med hemmaarena i Solna och som benämns AIK förutom av ett antal personer som obstinat vägrar acceptera namnet AIK för klubben p.g.a. att det finns ett lag från Skellefteå som också har AIK i klubbnamnet". Lite otympligt men ...

Senast ändrad:
[ot] Fjollboll...
@DanC Du får väl börja med att istället för AIK skriva "laget med hemmaarena i Solna och som benämns AIK förutom av ett antal personer som obstinat vägrar acceptera namnet AIK för klubben p.g.a. att det finns ett lag från Skellefteå som också har AIK i klubbnamnet". Lite otympligt men ...
Det ska ju inte behövas...AIK är ju det enda AIK helt enkelt...

[ot] Fjollboll...
Senast ändrad:
[ot] Fjollboll...
Nu gläds en majoritet av alla 60 & 70-talister åt att Nottingham Forest återuppstått från de döda, åtminstone jag. 🙂

En halvkorrupt skeppsredare från Grekland ligger bakom denna revival. (y)

😇 🙏
1734361728000.png

1734361920519.png

[ot] Fjollboll...
Inte jag! Jag har alltid varit och kommer alltid att vara ett United fan!
Härligt, nu kan @ooms @Manurhin2 och @Fd Paco börja trakassera dig för att du kallar laget "United". 🙂

Vilket United? 🤔

"There are 13 clubs known as United in English football's top four divisions. Aside from its array of Citys and Towns, 'the 92' also include three Wanderers, five Rovers, a couple of Athletics and a Rangers. There are a trio of Albions and just as many Countys."

Senast ändrad:
[ot] Fjollboll...
Härligt, nu kan @ooms @Manurhin2 och @Fd Paco börja trakassera dig för att du kallar laget "United". 🙂

Vilket United? 🤔

"There are 13 clubs known as United in English football's top four divisions. Aside from its array of Citys and Towns, 'the 92' also include three Wanderers, five Rovers, a couple of Athletics and a Rangers. There are a trio of Albions and just as many Countys."
Trakassera, verkligen?
Det kallas utbildning👍

Tillbaka
Topp