[ot] Fjollboll...
Han skulle väl sälja bollsparkare, inte kostymer.Det sista skulle jag hålla med om, ifall det inte gick ut över jobbet. Brittiska vittnesmålet om att förhandla i shorts och ölflaska är ju bara en i en lång rad.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han skulle väl sälja bollsparkare, inte kostymer.Det sista skulle jag hålla med om, ifall det inte gick ut över jobbet. Brittiska vittnesmålet om att förhandla i shorts och ölflaska är ju bara en i en lång rad.
Spelar de nu? Är det inte snökaos i Skellefte?AIK's damer fixar att klara sig kvar i högsta serien till slut.
Bra jobbat!! Heja tjejerna!
Det var i går....Spelar de nu? Är det inte snökaos i Skellefte?
Trots snökaoset??Det var i går....
Det var INTE i Skellefteå!!!Trots snökaoset??
Är du säker? Låter drygt att behöva flyga eller ta nattåget till/från hemmamatcherna…Det var INTE i Skellefteå!!!
Riktiga AIK lirar hemmamatcher i stockholmsregionen!
Under tiden ser ca 22000 Bajens damer lira men grattis.AIK's damer fixar att klara sig kvar i högsta serien till slut.
Bra jobbat!! Heja tjejerna!
Ja, det var en riktigt stark publiksiffra för Bajens damer!Under tiden ser ca 22000 Bajens damer lira men grattis.
Ja, jag borde ha lärt mig detta för länge se'n här....Men jag tänker att nån gång ska det väl gå in även i de trögaste hjärnor?Det är nog bara att ge upp Dan C, det verkar lite som du pinkar i stark motvind!![]()
Om du fortsätter att bjuda på straffspark efter straffspark så är min åsikt, nej!Ja, jag borde ha lärt mig detta för länge se'n här....Men jag tänker att nån gång ska det väl gå in även i de trögaste hjärnor?![]()
@Dan C Du får väl börja med att istället för AIK skriva "laget med hemmaarena i Solna och som benämns AIK förutom av ett antal personer som obstinat vägrar acceptera namnet AIK för klubben p.g.a. att det finns ett lag från Skellefteå som också har AIK i klubbnamnet". Lite otympligt men ...Ja, jag borde ha lärt mig detta för länge se'n här....Men jag tänker att nån gång ska det väl gå in även i de trögaste hjärnor?![]()
Det ska ju inte behövas...AIK är ju det enda AIK helt enkelt...@DanC Du får väl börja med att istället för AIK skriva "laget med hemmaarena i Solna och som benämns AIK förutom av ett antal personer som obstinat vägrar acceptera namnet AIK för klubben p.g.a. att det finns ett lag från Skellefteå som också har AIK i klubbnamnet". Lite otympligt men ...
Oavsett vad man tycker om det skulle jag säga att denna och hockey-tråden är tydligt bevis på att det i praktiken inte fungerar här på forumet.Det ska ju inte behövas...AIK är ju det enda AIK helt enkelt...
Men det är ju för att folk här gillar att pika och retas!Oavsett vad man tycker om det skulle jag säga att denna och hockey-tråden är tydligt bevis på att det i praktiken inte fungerar här på forumet.
Är du säker på det? Det brukar ju sägas att det är svårt att lära gamla hundar sitta.Men det är ju för att folk här gillar att pika och retas!
Alla vet ju EGENTLIGEN hur det ligger till!![]()
Japp, det vet vi! Det är ju därför vi rättar dig hela tiden när du försöker etablera fejk-AIK fr Solna som det riktiga AIK!Men det är ju för att folk här gillar att pika och retas!
Alla vet ju EGENTLIGEN hur det ligger till!![]()
Skojar du? Riktiga supportrar har bläck.Hmmm....varför är det bara jag som har mitt lag som avatar här?
Står inte ni andra för laget ni håller på??
Ja varför är det bara du på hela forumet……Hmmm....varför är det bara jag som har mitt lag som avatar här?
Står inte ni andra för laget ni håller på??
Hmm, det måste ju vara för att jag är den ende som håller på rätt lag?Ja varför är det bara du på hela forumet……
Jag beundrar dig för din envishet, alla andra håller på andra lag numer......Hmm, det måste ju vara för att jag är den ende som håller på rätt lag?
Andra Europa League-målet för en som spelar för lite i djupet. Får se hur länge JDT kan ducka Hugo.Och idag i Europa League.
Engelmark är klar för SiriusFrågan är var tränarduon Olof Mellberg och Andreas Engelmark kommer hamna?
Mellberg ska väl till USA?Frågan är var tränarduon Olof Mellberg och Andreas Engelmark kommer hamna?
Aha, kul, jag har missatMellberg ska väl till USA?
StackareEngelmark är klar för Sirius
![]()
Nye Siriustränaren: "Det kan man förvänta sig"
Andreas Engelmark är Sirius nye tränare. Nu berättar han om vad som lockade med jobbet, vad han kommer förändra – och relationen till sparkade Christer...www.unt.se
Ja, de har gjort det bra i Conference League. Dagens match var väl dock en som de förväntades vinna.Man får ju vara så storsint att man får gratulera Djurgårn till vinsten idag i Conference League.
Nu finns ju chansen att gå vidare!
Inte Liverpool direkt, konstig smak.Nu gläds en majoritet av alla 60 & 70-talister åt att Nottingham Forest återuppstått från de döda, åtminstone jag.
En halvkorrupt skeppsredare från Grekland ligger bakom denna revival.
![]()
Visa bilaga 743118
Inte jag! Jag har alltid varit och kommer alltid att vara ett Man U fan!Nu gläds en majoritet av alla 60 & 70-talister åt att Nottingham Forest återuppstått från de döda, åtminstone jag.
En halvkorrupt skeppsredare från Grekland ligger bakom denna revival.
![]()
Visa bilaga 743118
Visa bilaga 743119
Det också…Inte jag! Jag har alltid varit och kommer alltid att vara ett Man U fan!
Självklart! Glory Glory Man United!Det också…
tsss, Liverpool!? Det är ju lika ointressant som att hålla på typ....Färjestad i hockey?Inte Liverpool direkt, konstig smak
Blöjlag! Det finns bara ett riktigt lag i EnglandSjälvklart! Glory Glory Man United!![]()
Men det där är ju Celtics klassiska hymn!?Blöjlag! Det finns bara ett riktigt lag i England
Härligt, nu kan @ooms @Manurhin2 och @Fd Paco börja trakassera dig för att du kallar laget "United".Inte jag! Jag har alltid varit och kommer alltid att vara ett United fan!
Trakassera, verkligen?Härligt, nu kan @ooms @Manurhin2 och @Fd Paco börja trakassera dig för att du kallar laget "United".
Vilket United?
"There are 13 clubs known as United in English football's top four divisions. Aside from its array of Citys and Towns, 'the 92' also include three Wanderers, five Rovers, a couple of Athletics and a Rangers. There are a trio of Albions and just as many Countys."