Blockettråden 2

Blockettråden 2
Känns ju rimligt att tappa 61000;- på mindre än 8 månader över ett spontarköp
IMG_6006.webp

Blockettråden 2
Att denna är köpt för 92' måste väl vara en felskrivning? Eller bara jag som inte har koll på S-core...

Verkar vara Carbonda FM936 såld av Roslins Cykel.

Fina komponenter men priset är nog rätt optimistiskt.

Blockettråden 2
Blockettråden 2
servad enligt intervall sen hösten 2024. Luftburken dragen per 50h trainer? Trodde inte nån som förstår begreppet service intervall satte en fs på trainer.

Dyraste just nu men den är inte trådlöst

Blockettråden 2
servad enligt intervall sen hösten 2024. Luftburken dragen per 50h trainer? Trodde inte nån som förstår begreppet service intervall satte en fs på trainer.

Dyraste just nu men den är inte trådlöst
Udda att den är utrustad med clips på bilderna. Har man inte sett sen tidigt 90-tal.

Blockettråden 2
Nu 60% dyrare! Tjäna pengar gör jag på jobbet och inte på en community som ändå Happyride bör ses som…
Hej!

Har missat att jag blev ifrågasatt här 😃

Jag köpte den för 10k, nybyggd men med lite brister. När jag fick hem den så åtgärdades detta så den gick att nyttja (lager och bromsslangar fick bytas) det gick på 3280kr. Styre kolfiber 1200kr och stam Bontrager SL 949kr för att få ner vikten (satt ett begagnat endurostyre/stam på som vägde nästan dubbelt mot nu.). Utöver det SQlab innerbarends 462kr.

Så för min del, ex frakter etc, är ”inköp” på 15 891. Därav begärt pris på 16' satt med prutmån. Om det är marknadsvärdet återstår väll att se.

Blockettråden 2
Hej!

Jag köpte den för 10k, nybyggd men med lite brister. När jag fick hem den så åtgärdades detta så den gick att nyttja (lager och bromsslangar fick bytas) det gick på 3280kr. Styre kolfiber 1200kr och stam Bontrager SL 949kr för att få ner vikten (satt ett begagnat endurostyre/stam på som vägde nästan dubbelt mot nu.). Utöver det SQlab innerbarends 462kr.

Så för min del, ex frakter etc, är ”inköp” på 15 891. Därav begärt pris på 16' satt med prutmån. Om det är marknadsvärdet återstår väll att se.

Med tanke på att den inte är såld än, men blev såld direkt sist så är det inte marknadsvärde:)
Jag gillar den mycket

Blockettråden 2
Blockettråden 2
Hej!

Jag ser hur du har resonerat nu! Det är ju en fri marknad så jag har inga följdfrågor även fast vi kanske har olika åsikter! :-)

Blockettråden 2

400 spänn för två däck med elaka hål som inte går att täta? Extra bonus för att det inte är några bilder på själva hålen, men om jag kör slang får jag 2 kanondäck!!!
Jag tror faktiskt att vi ser ett av hålen. Med en träbit i. Mitt i bild till vänster på däcket.

Blockettråden 2

400 spänn för två däck med elaka hål som inte går att täta? Extra bonus för att det inte är några bilder på själva hålen, men om jag kör slang får jag 2 kanondäck!!!
De ser ju i alla fall småtorra och slitna ut. Alltid något. 👌

Blockettråden 2
8000:- för skydsfilm per cykel? Varför inte köpa ridewrap.
Själv skulle jag köpa en ny ex 7 för 25000:- och sen köpa ridewrap för 1300:- 🤷‍♂️

Blockettråden 2
Fint ändå 😇😅
Säljer gamla AXS varianten dyrare än vad den nya generationen kostar ny i butik

- Inget kvitto
- Ingen garanti

Men han ska ha mer betalt än vad grejerna kostar i butik

👍👍👍👍
Detta är bara första bästa länk jag hittade på google..

Screenshot 2025-04-07 103611.webp

Tillbaka
Topp