Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, när det är olika starttider för elit herr och elit dam tycker jag de ska plockas av.Nej, jag säger inte att det hade någon betydelse för avgörandet. Däremot tycker jag att blir man ikappåkt av damtäten bör man släppa dem förbi sig och hålla sig där för att det över huvud taget inte ska bli några diskussioner.
Du propagerade ju själv tidigare för att gå steget längre och plocka av herråkare som blir upphunna.
Bara en dryg timme efter herrsegraren. Visst är det j-ligt bra??Rätt utdraget även på damsidan i Nordenskiöldsloppet.
Visa bilaga 759851
Jo, tror den första var efter 6km, då har de alltså åkt nästan en minut snabbare per kilometer.Är det inte ovanligt tidigt damerna börjar komma ikapp eftersläntrarna i herrklassen?
Hade vi inte en diskussion för några veckor sen där det konstaterades att det fanns ”motionärsplatser” idag?Har de fyllt ut herrstartfältet med några "lokala förmågor"?
Jo, jag hade dock inbillat mig att de skulle starta efter damerna. Men om herrmotionärerna startade med elitherrarna skulle det ju förklara att damerna kom ikapp andra åkare så tidigt idag.Hade vi inte en diskussion för några veckor sen där det konstaterades att det fanns ”motionärsplatser” idag?
Ja, känns som väderbeställaren lyckats bättre idag än igår.Väderprognosen ser helt ok ut för imorrn! Kan nog bli fina vyer!
Kandidat till dagens understatement?Novak blev något arg
Ja, Fleten lär behöva åka om och skapa en rätt bra lucka till Stina om hon ska bli tvåa.Frågan är om Fleten kommer ikapp Stina innan toppen. Men Stina bör väl ha god chans att komma tvåa ändå.