Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske är sjukt bra, svårt att veta utan cykelkompisar.Jag har inga cykelkompisar......det kanske är därför jag är så sjukt dålig?
Ha ha, man kan ju fantisera om det. Nä, jag är väl inte helt toksämst kanske, men det hade varit kul att kunna lite av alla tricks folk sätter ute i skogen.Du kanske är sjukt bra, svårt att veta utan cykelkompisar.
Du kanske är sjukt bra, svårt att veta utan cykelkompisar.
Och pendlaren: ser bara cykeln som ett transportmedel, inget mer
Är den så vanlig? Har inga tydliga minnen av att ha träffat nån sån. Umgås du mycket med ingenjörer? I så fall, vilken sort?Skulle säga att det finns två ingenjören, den klart vanligast nämns inte ens i inlägget. Hen är en person som ifrågasätter väldigt mycket inom cykelindustrin och tror sig konstant ha egna lösningar som är mycket bättre. Så fort det kommer något nytt och "revolutionerande" så är ingenjören där direkt med stora sågen och ska ifrågasätta allt, gärna med begrepp och ord för att låta smart men som egentligen inte passar in i sammanhanget. Detta gör ingenjören just eftersom ingenjören är en ingenjör.
Nej, men man springer ju på dom titt som tätt. Inriktat verkar inte ha så stor betydelse.Är den så vanlig? Har inga tydliga minnen av att ha träffat nån sån. Umgås du mycket med ingenjörer? I så fall, vilken sort?
Det låter som motsvarigheten till dataingenjören som läste datavetenskap på 70-talet och tycker att persondatorer är leksaker. "Vad ska man ha ett GUI till? Varför programerar inte alla i Assembler?" - typ.Skulle säga att det finns två ingenjören, den klart vanligast nämns inte ens i inlägget. Hen är en person som ifrågasätter väldigt mycket inom cykelindustrin och tror sig konstant ha egna lösningar som är mycket bättre. Så fort det kommer något nytt och "revolutionerande" så är ingenjören där direkt med stora sågen och ska ifrågasätta allt, gärna med begrepp och ord för att låta smart men som egentligen inte passar in i sammanhanget. Detta gör ingenjören just eftersom ingenjören är en ingenjör.
Se påVad ska man ha GUI till?