Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Axel to crown men om du håller den gamla i höjd med axel så ser du mycket högre högre det är nu (undersida ram / head tube)
Ca 4 cm längre. Men även en skillnad i vinkeln då hjulet fästs längre fram på den nya gaffeln och mer centrerat på den gamla
Edit, det är nog inte samma ram på pro och lite vid närmare efter tanke.
Man har ju breda styre på moderna, tydligen bla för att kompensera flackare men som sagt, whiten är fortfarande brant.Kan det vara en idé att byta till en kortare vad det nu kallas (bild). Jag har även ett styre på 71 cm istället för monterat 61. Två distanser finns ju också att plocka bort som synes på bilden.
Klurigt, och jag har ingen aning. Jag måste nog uppleva det för att förstå.Ja jag hade tur och fick tag på en här på forumet.
Ändrade just till 80 mm och det blev kanske lite bättre men ändå samma känsla av att cykeln vill svänga.
Ja jag hade tur och fick tag på en här på forumet.
Ändrade just till 80 mm och det blev kanske lite bättre men ändå samma känsla av att cykeln vill svänga.
Ja det är nog över 1 bar skulle jag tro. 1.95 breda också så där skulle man kunna bredda också.Hur högt är trycket i framdäcket. Jag tror att för högt tryck kan göra det värre. Många kör med för högt tryck, framförallt barn. Fram
borde det vara lite mindre än 1 bar.