42Hz
Aktiv medlem
[RR] Lekomberg - Brunnsvik
Länge tänkt kolla upp lite lokala stigar jag inte utforskat tidigare, idag blev det äntligen av. :)
Först lite cykelbana fram till första stigen.
En kort bit in ligger en övergiven stuga, verkar ha funnits brunn, utedass mm.
Man kanske skulle spela in en skräckfilm här? Lite läbbig musik och gungan som gungar av sig själv...
Har gått upp här tidigare men inte passerat över vägen som ligger längre fram.
Det var inte så spännande, kom upp på en bekant grusväg så jag cyklade tillbaka ner igen samma stig.
Några rejäla tallar på väg ner.
In på en ny stig, verkar mest vara hästägare som begagnar dessa, kom ut till en bekant korsning, påsken verkar vara kvar här! =)
Mest korta stigar, lyckades komma tillbaka där jag startade men hittade en ny stig till slut.
'
Snel hest
Liten oas vid stranden.
Slut på stigar tog mig över vägen igen och hittade en genväg till bekanta stigar.
Mer gamla lämningar efter gruvdriften.
Nya perspektiv!
Hittade en kul linje som jag filmade med mobilen, den ramlade dock så inget vettigt fastnade på bild. :(
Snabbt rull ner och hemåt. Kort pause vid lastningstunneln.
Sist ner till sjön, någon snäll person hade lagt en planka upp till bryggan så man slapp kliva av cykeln. =)
Den svarta sligen glittrar fint.
Slutligen hemma efter drygt en timme, märks att konditionen inte är den bästa, men det finns ju bot mot det! :)
Kort video på kringelkrokarna jag tog.
Klart bästa tiden på året när det börjar spira i naturen!
Först lite cykelbana fram till första stigen.
En kort bit in ligger en övergiven stuga, verkar ha funnits brunn, utedass mm.
Man kanske skulle spela in en skräckfilm här? Lite läbbig musik och gungan som gungar av sig själv...
Har gått upp här tidigare men inte passerat över vägen som ligger längre fram.
Det var inte så spännande, kom upp på en bekant grusväg så jag cyklade tillbaka ner igen samma stig.
Några rejäla tallar på väg ner.
In på en ny stig, verkar mest vara hästägare som begagnar dessa, kom ut till en bekant korsning, påsken verkar vara kvar här! =)
Mest korta stigar, lyckades komma tillbaka där jag startade men hittade en ny stig till slut.
Snel hest
Liten oas vid stranden.
Slut på stigar tog mig över vägen igen och hittade en genväg till bekanta stigar.
Mer gamla lämningar efter gruvdriften.
Nya perspektiv!
Hittade en kul linje som jag filmade med mobilen, den ramlade dock så inget vettigt fastnade på bild. :(
Snabbt rull ner och hemåt. Kort pause vid lastningstunneln.
Sist ner till sjön, någon snäll person hade lagt en planka upp till bryggan så man slapp kliva av cykeln. =)
Den svarta sligen glittrar fint.
Slutligen hemma efter drygt en timme, märks att konditionen inte är den bästa, men det finns ju bot mot det! :)
Kort video på kringelkrokarna jag tog.
Klart bästa tiden på året när det börjar spira i naturen!