Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som snart blir HBO Max igen...The Penguin. Max (fd HBO)
Jobbar man med Microsoftprodukter är det där ovanligt lång tid en sak fick heta något innan byte ;)Du skämtar..att behålla ett namn är uppenbarligen svårt värre..
Teams/Skype/Lync/Messenger/Msn?Jobbar man med Microsoftprodukter är det där ovanligt lång tid en sak fick heta något innan byte ;)
Among others.... Produkten jag jobbar med har typ inget namn just nu :DTeams/Skype/Lync/Messenger/Msn?![]()
Väntar fortfarande att de ska "ta sig". Gissar att böckerna är bättre, brukar väl iofs vara så. Sugen att läsa dom.murderbot - är det inte väldigt tunt utöver hammarbyaren?
Böckerna är bra men oftast för dyra. De flesta är mer som långa noveller fast till fullpris.Väntar fortfarande att de ska "ta sig". Gissar att böckerna är bättre, brukar väl iofs vara så. Sugen att läsa dom.
This is a show with so much potential, suffering from split personality disorder. On the one hand, you have the brilliant Alexander Skarsgard playing the titular character to perfection. His dry inner monologue is just perfect. Every scene he is in he steals. Unfortunately, there are other characters as well. The expedition is peopled with the most boring, unattractive, unappealing characters (and actors) with no redeeming value whatsoever. Whenever the plot centers on the supporting cast, the show grinds to a halt, and we are forced to wait and hope for some danger to arise so we can return to Murderbot. Hopefully, the show will begin to minimize or kill off these characters to allow it to reach it's potential.
De har dykt upp som samlingsvolymer nu under namnet Murderbot Diaries vol 1/2/3, med bok 1+2, 3+4 respektive 6+7. Bok 5, Network Effect, är en fristående prequel.Böckerna är bra men oftast för dyra. De flesta är mer som långa noveller fast till fullpris.
Jag klickade hem första delen.Väntar fortfarande att de ska "ta sig". Gissar att böckerna är bättre, brukar väl iofs vara så. Sugen att läsa dom.
Say nothing. Disney+
![]()
Dept.Q på Netflix var okej också även om jag hade svårt med hans sätt att vara ett arsle
Valde mellan denna och Mobland igår. Då blir det Dept Q härnäst.Kollar på Dept. Q på Netflix. Brittisk (Skotsk) polisserie enligt normalt upplägg, men välgjort och spännande. Dessutom med en svensk skådespelare i en utav birollerna, vilket känns lite kul.
Murderbot = 2 av 5 momentnycklar från mig...Någon som kollat Murderbot? Åsikt?
Fick böckerna igår, ska nog börja läsa dom snart låter det som!Murderbot = 2 av 5 momentnycklar från mig...
Jag (som gillade böckerna) sitter mest o skruvar på mig i soffan. Skarsgård funkar i sin roll, men övriga karaktärer är kalikar...karitar... ...skämt till karaktärer. Och senast var det nån så grovt ologisk manushändelse så min hjärna stängde av och hoppade över till Foundation (Isaac Asimovs idé fast i GoT-tappning, suck) eller Silo (Hmm, kanske ska köpa på mig dom böckerna...)
(Edit: s2 av Murderbot kommer inte hända om den bygger på novell nr 2, den första halvan är typ ofilmbar gissar jag. Inre dialoger mest?)
Samtliga 10 originalsäsonger Beverly Hills 90210 ser ut att ha landat på TV4 Play.
Visa bilaga 785009
Kolla den Danska förlagan, Kvinnan i rummet, om du har möjlighet. Också med Svenskt i samma roll för övrigt.Kollar på Dept. Q på Netflix. Brittisk (Skotsk) polisserie enligt normalt upplägg, men välgjort och spännande. Dessutom med en svensk skådespelare i en utav birollerna, vilket känns lite kul.
Är det exakt samma story eller är den värd att se om man har sett UK-versionen?Kolla den Danska förlagan, Kvinnan i rummet, om du har möjlighet. Också med Svenskt i samma roll för övrigt.
Finns den på Netflix eller var såg du den?Trots att den nog inte kommer få några priser så hade "Your Friends and Neighbours" nog min uppmärksamhet under varje minut. Dramedy-genren verkar vara min nya grej, jag har börjat uppskatta en viss lättsamhet efter 10 år av dragning mot mörkare produktioner. Något med omvärldsläget tro?
Den finns på Äpplet. Håller med SIE om att den var underhållande, ganska lättuggad.Finns den på Netflix eller var såg du den?
Dept. Q enligt ovan för den som gillar grå Brit-krim.Nån som har nåt att rekommendera på Netflix?
Är inte den en dansk serie som de nyinspelat?Dept. Q enligt ovan för den som gillar grå Brit-krim.
The Gentlemen gillar jag än så länge. Guy Ritchie som regisserar, det märks på stilen.Nån som har nåt att rekommendera på Netflix?
Man bör se filmen med samma namn innanThe Gentlemen gillar jag än så länge. Guy Ritchie som regisserar, det märks på stilen.
Över förväntan, trodde det skulle vara enkom testosteron och oneliners men det bjöds på en del humor med.The Gentlemen gillar jag än så länge. Guy Ritchie som regisserar, det märks på stilen.
Var på tidslinjen utspelar sig denna?Äntligen! Har höga förväntningar på denna!
Ser lovande ut i alla fall. :)
Ja, de flörtar med originalet rätt friskt vilket jag tycker är trevligt, utspelar sig 2120.Var på tidslinjen utspelar sig denna?
Gillar inledningens 70/80-tals vibb
Varuhuset har kört igång på svt igen, tidiga kvällar vid 17-tiden måndag till onsdag. Riktigt spännande och rafflande emellanåt!![]()