Manurhin2
Aktiv medlem
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Betydligt lättare nuSjukt av Danmark, hatten av.
Men Sverige? Nu tar vi guld.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Betydligt lättare nuSjukt av Danmark, hatten av.
Sjukt av Danmark, hatten av.
Dock lite tråkigt, Sverige - Kanada är väldigt underhållande matcher att se vilket vi nu går miste om.Betydligt lättare nu![]()
Nä det är fanimig bedrövligt men USA spelar braPojkar mot män, skiter man ner sig när man får pucken ska man inte spela i landslaget. Ingen av pojkarna platsar i Färjestad, inte ens Marcus Johansson.
Mkt bättre i 2a, kaos i 1a.Nä det är fanimig bedrövligt men USA spelar bra
De spelar ganska hysteriskt med intensiv forecheck och Sverige har svårt att få till ett ordnat bra spel.Nä det är fanimig bedrövligt men USA spelar bra
Vi skulle haft lite mer NHL spelare som kan visa vägen. Skämt och sido det är bara gratulera USA om inte ett mirakel händer.De spelar ganska hysteriskt med intensiv forecheck och Sverige har svårt att få till ett ordnat bra spel.![]()
Hörru du, pöbeln från Solna hade gjort en bättre match!Man kan tro att det är pöbeln från Solna som gjort inbrott i Tre Kronors tröjförråd![]()
Haha Foppa håller sig diplomatiskt vill inte ha nå rubriker. Men jag håller med GranenErik Granqvist är helt vansinnig.![]()
NopeHörru du, pöbeln från Solna hade gjort en bättre match!
ExaktSolna suger!
Heja Danmark!
Fifflarens mästare i farten igen!
TackFifflarens mästare i farten igen!
Så skrev jag INTE!![]()
Vem är det?Erik Granqvist är helt vansinnig.![]()
Full koll, som vanligt när det gäller hockeyUSA - Schweiz i final då.
Ja det var starkt att få in Schweiz därFull koll, som vanligt när det gäller hockey
(och en massa annat med, för den delen)
Vem är Jacob?
Det var ju så länge sen ditt lag spelade så jag förstår att du glömt, eller möjligen förträngt, SHL 24/25.Vem är Jacob?
Är det han som var skitduktig när han slog igenom för 45 år sen som blivit så gubbig ?Det var ju så länge sen ditt lag spelade så jag förstår att du glömt, eller möjligen förträngt, SHL 24/25.
Ankdammen? Talar fröken i tungor?Jag antar att ”hockeyvärlden” i detta fall definieras som ankdammen Karlstad.
vadå, skall supportrarna spela?Går rykten nu i hockeyvärlden om att Färjestad kommer att bli i princip oslagbara nästa säsong, mkt pga supportrarna. Vänta och se![]()
Axel Jonsson Fjällby också, erkänner mycket motvilligt att Brynäs värvningar ser bra ut hittills.vadå, skall supportrarna spela?
MEN hörni, det rullar ju på med massa NHL rutin in i Brynäs nu, senast Hägg, more to come...
Motvilligt?Axel Jonsson Fjällby också, erkänner mycket motvilligt att Brynäs värvningar ser bra ut hittills.
Pratar du om Färjestad nu? Brynäs är en genuin förening med hjärta, kommer aldrig bli som dem.Bra, köp in en massa misslyckade stjärnor så blir det omöjligt att skapa ett LAG!
Pratar du om Färjestad nu? Brynäs är en genuin förening med hjärta, kommer aldrig bli som dem.
Visst är det så, jag vill bara inte att Brynäs ska lyckas ta revansch för årets finalförlust.Motvilligt?
Värvningarna kan väl vara bra även om man inte gillar Brynäs som förening![]()
Du kan sova lugnt om nätterna.Visst är det så, jag vill bara inte att Brynäs ska lyckas ta revansch för årets finalförlust.
Tävlade du igår?Det är så underhållande att se den tilltagande desperationen bland Karlstatösera här i tråden![]()
AIK spelar i SHL!!!!Att Färjestads BollKlubb skulle vinna SM-Guld känns ju ungefär lika troligt som att AIK skulle gå upp i SHL....
Så därför det kanske sker! Nån gång...