Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är andra tuben och paret skor det här sker med för mig. Tuberna är köpta med något halvårs mellanrum.bör vara något fabrikationsfel? de brukar snarare härda spontant i öppnad tub.
polyuretan säljs vad jag vet alltid i aluminiumtub.Det är andra tuben och paret skor det här sker med för mig. Tuberna är köpta med något halvårs mellanrum.
Jag minns det hade härdat i den där plastpipen med skruvkork för en tidigare tub, så tidigare har det härdat bra. Jag var storkonsument av marintätning pga att det är lite för mjukt gummi att ha under plattisskor. Går sönder fort och måste lagas.
Den senaste gången var det rinnande i större delen av pipen, så kan härda dåligt som nyöppnad tub också. Kanske har Biltema ändrat innehållet utan att ändra förpackningen.
Tuben/patronen är alu. Det finns ca 5 cm långa plastpipar som skruvas på patronen. De ligger löst i ett fack bredvid patronerna i hyllan.polyuretan säljs vad jag vet alltid i aluminiumtub.