[Artikel] Happyrides bilder från Vätternrundan 2025

Redaktionen

Medlem
DSC_2027.jpg

Vätternrundan julileerar med 60 år och Happyrides fotograf var på plats för att föreviga din tur runt det legendariska loppet! Årets upplaga gav perfekta förhållande och det speglar att vi i år fick ett nytt banrekord på under 7 timmar. 6:48:07 lyder nya rekordet som togs av Serneke Allebike Umara gänget!

Läs hela artikeln:

Hej!
Troligen var det broöppning 13:12 och då har jag passat på att käka gå på toa osv... Har kanske missat några minuter och såklart trist om du är en av dem.
/Mikael
Tar tillbaka vad jag skrev... Det var tydligen fel på uppladdningen så bilderna är på väg! Men det finns tidsluckor under dagen och jag tog "rast" när det var broöppning och försökte så gott jag kunde fånga alla er som körde förbi i Karlsborg!

Kommer det läggas upp fler bilder? Det är exempelvis ett glapp mellan 13.12 och 13.39.
Nu finns bilder från 13:12 - 13:39 i galleriet

Fint med bilder! Luckan mellan 07:20-08:25 (ca), kommer det att laddas upp bilder här, eller var det paus?
Kul att du gillar bilderna! Det har strulat lite med importen av bilderna men nu har vi hittat och laddat upp bilder från den tidsintervallen som just nu bearbetas och publiceras löpande i albumet, bör vara klart om ca 20 minuter.

Nån som hittat bild på randonneur-hojare av mer klassiskt snitt med lite läder och krom? Nyfiken på om det förekommer några sådana på VR.

Tillbaka
Topp