Blockettråden 2

Blockettråden 2
Även om man räknar ihop alla Paul delar och ck för inköpspris så är väl det där bra tilltaget. Att sen den som vill ha den där typen av delar nog vill bygga exakt som hen vill och inte enl någon annans plan gör väl sitt till.
Men får hen den såld så är väl allt gott.
Jag tror inte det finns en chans att få den såld. Men man kan ju alltid hoppas

Blockettråden 2
Tittade du på vad det sitter för delar på?
Ja. 26" och fälgbromsat. Paul kan säkert någon tycka är fint men resten är ju ett hopkok som inte passar ramen heller. Sadeln måste man väl ändå ångra efter första kilometern? Jag blev minst sagt överraskad när jag läste annonsen i morse och skulle inte vilja vara varken säljare eller köpare. Men jag vill heller inte fortsätta mucka om det här så lycka till om du är inblandad i den tänkta affären och hoppas att den fina ramen och delarna hamnar hos någon som verkligen uppskattar dem.

Blockettråden 2
Ja. 26" och fälgbromsat. Paul kan säkert någon tycka är fint men resten är ju ett hopkok som inte passar ramen heller. Sadeln måste man väl ändå ångra efter första kilometern? Jag blev minst sagt överraskad när jag läste annonsen i morse och skulle inte vilja vara varken säljare eller köpare. Men jag vill heller inte fortsätta mucka om det här så lycka till om du är inblandad i den tänkta affären och hoppas att den fina ramen och delarna hamnar hos någon som verkligen uppskattar dem.
Inte öht inblandad eller intresserad av den. Har redan en 1x1 liggandes

Ville bara poängtera att den är specad nästan utrslutande med jättedyra botique-MUSA prylar, så även om priset är för högt, så är det inte fullt lika galet som man tror först

Blockettråden 2
Inte öht inblandad eller intresserad av den. Har redan en 1x1 liggandes

Ville bara poängtera att den är specad nästan utrslutande med jättedyra botique-MUSA prylar, så även om priset är för högt, så är det inte fullt lika galet som man tror först

Slutpriset speglar om du köper varje del löst från Ebay:s "Buy it now" priser.

Säljaren har nog betydligt större chans att få tillbaka en del av utgifterna om han/hon säljer varje komponent var för sig via tex Tradera

Blockettråden 2
Fan hur den ser ut.
IMG_0168.webp

Blockettråden 2
Blockettråden 2
Rimligt pris på en 13 år gammal hoj? Den var till salu för typ 2 år sedan också av samma människa. Har det gått helt bananas i pris på begagnat? https://www.blocket.se/annons/1211011255
Om det är "rimligt" kan man ju alltid diskutera, men min känsla är att det är ungefär där priserna för motsvarande hojar brukar ligga i annonserna (i varje fall i Stockholmsområdet). Om cyklarna faktiskt säljs till de priserna vet jag dock inte...

Edit: Om man vill köpa en ny Madone i nuläget får man hosta upp med minst 45 000 spänn (listpris...)

Senast ändrad:
Blockettråden 2
S-works kostar mer: https://www.evaldsmtb.se/100-specia...genta-goldmetallic-midnight-shadowwhite-62894 Bilden är med gaffel men den säljs väl utan gaffel för det priset om jag förstår rätt (om nu någon i verklighetem betalar så mycket, jag hoppas inte det)?

Blockettråden 2
Tillbaka
Topp