Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Japp! En jäkligt bra filling!Haha, heter den unge Solnaiten verkligen Filling i efternamn?![]()
Ja, säga vad man vill men kul att de vågar ge unga talanger chansen.Japp! En jäkligt bra filling!![]()
Då känns det väl kanon idag då?Idag är vi alla Göteborgare.
Det är glömt. Nu fokuserar vi på om Malmö lärt sig göra mål under uppehållet. Bortamatch mot serieledarna blir inte lätt.Då känns det väl kanon idag då?
Då känns det väl kanon idag då?
Nä, tror det bara finns ett par i AIK!Ja, har de ytterligare fillingar att slänga in?
Som alla delar på? Vidrigt!Nä, tror det bara finns ett par i AIK!
Ett par bra fillingar håller länge!Som alla delar på? Vidrigt!
Även efter galgningen, eller har ni slutat med det?Ett par bra fillingar håller länge!![]()
Kan verkligen gilla att gnaget, som brukar anklagas för gubbighet (inte helt felaktigt), nu ställde upp med tre tonåringar mot ett Gbg som gärna brukar kliva in fysiskt i dessa matcher. Sedan kunna se vilken attityd de klev in med. Med energi och spets var de med och körde över sillstryparna så Björklund fick gå ut och tvärsåga egna laget.
Det räcker väl med att Danne håller på dem.Jag tror rätt hårt på AIK. Man kanske skulle satsa lite pengar på det och jinxa gnagarna?
Det lär ju bli som vanligt. Total kollaps.Det enda man kan vara säker på är att Hammarby lär implodera. Och det ska bli så kul att se![]()
Jo en fin gammal hösttradition.Det lär ju bli som vanligt. Total kollaps.
Typiskt....vår nya filling är skadad!![]()
Hoppas han fick en bra lön och fina försäkringar i nya avtalet.Typiskt....vår nya filling är skadad!![]()
Haha, AIK berör alltid!
Du menar Solna?Haha, AIK berör alltid!![]()
Nä, AIK!Du menar Solna?
Skellefteå alltså. Men spelar de fotboll?Nä, AIK!
suck....suck....suuuuck...Skellefteå alltså. Men spelar de fotboll?
Nää, nu har du väl fuskat till det igen?
Trent har tyvärr lämnat för Real Madrid.
Damfotboll är bättre, men dåligt, att se på än Fjollboll.Heja Sverige! Vi slog dansken!![]()
Det hade kunnat vart värre, köpt en De Rosa på fyllan tex…..Den här tråden har ju jag startat!? WTF!?![]()
Och den lever än!Den här tråden har ju jag startat!? WTF!?![]()