Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Med mindre än att någon är sjuk eller lyckas krascha bort sig (troligen innan backen i så fall) ska det nog mycket till för att de ska missa den gränsen.De har förlängt maxtiden till 40% av vinnartiden. Det borde de flesta klara.
Alla tider finns här: https://racecenter.letour.fr/en/vilka tider startar dom intressanta utanför Jörgensson (16:47) och bättre i totalen?
Luke Plapp 13:49. Australiensisk tempomästare som kan skapa en bra tid. Förmodligen den som håller sig ett bra tag iallafall. Han har även förmågan att krascha ibland så det kan bli lite dramatiskt.vilka tider startar dom intressanta utanför Jörgensson (16:47) och bättre i totalen?
Tack.Alla tider finns här: https://racecenter.letour.fr/en/
Happy days, hon lyckades byta tillbaka och jag är på banan igen. Livsglädje återställdRing in till supporten och ångra, säg att det var ett ärligt misstag!
van Aert kanske vill göra något spektakulärt?Tack.
Men jag hade förhoppningar på svar från någon som har koll specifikt vilka som är intressanta också![]()
På ett bergstempo...med den sunkiga formen han är i?? Tja det skulle ju vara att cykla på bakhjulet eller nåt sånt isåfall, han kommer inte göra något spektakulärt i resultatlistan.van Aert kanske vill göra något spektakulärt?
Det såg tungt ut på slutet.Martinez nu i prickigt är ju skoj. Diskhjul är ett intressant val, är den aero-gain så mycket bättre än viktstraff?
Han vill nog, men efter krascherna har han tappat mycket. Skall bli intressant att se hur det går.På ett bergstempo...med den sunkiga formen han är i?? Tja det skulle ju vara att cykla på bakhjulet eller nåt sånt isåfall, han kommer inte göra något spektakulärt i resultatlistan.
Jag tror Vingens insats var lika bra som för 2 år sedan, då var han väl inte ensam heeela backen?Hur går det ens till när man tappar något man varit bra på, på vadå bara ett år? Två år? Och hur har Pogacar blivit SÅ mycket bättre på ett-två år? Ätit mycket mat och tränat hårt?
Kollade precis, jag mindes det som att WvA släppte Vingegaard i foten på backen men så var det inte. Det var bara 3.7km kvar när Vingegaard gick solo. Innan WvA var det Kuss som drog.Jag tror Vingens insats var lika bra som för 2 år sedan, då var han väl inte ensam heeela backen?
Oj tiden har hållit sig ända till nu! Jag zonade ut så att säga så slog precis på igen. Inte ens Adam Yates grejade Plapps tid..Luke Plapp 13:49. Australiensisk tempomästare som kan skapa en bra tid. Förmodligen den som håller sig ett bra tag iallafall. Han har även förmågan att krascha ibland så det kan bli lite dramatiskt.
Plapp körde ju med diskhjul bak och den tiden står än!Det såg tungt ut på slutet.
Ja, det ser löjligt ut oberoende hastighet, så även i 28 knyck.Asså den där skitfula hjälmen Vingeggard kör med...gör den verkligen nån skillnad i 28km/h?
ShitmanoRemco är tvärslut (överhettad?) plus att han verkar ha cykelproblem.
Något slags stil hade han, men huruvida det var/är en "fin" stil kan verkligen diskuteras.Men han hade stil! Det är värt mer.
För er som gillar siffror o nörderi så såg Hautacam 30 i topp listan ut så här inför dagens etapp. Ser likadan ut efter dages etapp förutom att Pogacar gick in på plats 2 med 35:11. Vingegaard var va 30s långsammare än 2022 när han körde ifrån Pogacar i samma stigning.
Visa bilaga 781025
Märkligt att det gick så bra för Pogacar då som ju också använder Shimano.Shitmano
Härligt gäng: Riis, Pantani, Ulrich, Armstrong mm, mm.... Alla med duktiga doktorer för att säkerställa resultaten inte uteblev. Konstigt att dessa namn finns kvar i div listor.För er som gillar siffror o nörderi så såg Hautacam 30 i topp listan ut så här inför dagens etapp. Ser likadan ut efter dages etapp förutom att Pogacar gick in på plats 2 med 35:11. Vingegaard var va 30s långsammare än 2022 när han körde ifrån Pogacar i samma stigning.
Visa bilaga 781025
Remco kör väl på andra sorteringen.Märkligt att det gick så bra för Pogacar då som ju också använder Shimano.
Fast Shimano och Shitmano är förstås två helt olika märken när jag tänker efter.
Härligt gäng: Riis, Pantani, Ulrich, Armstrong mm, mm.... Alla med duktiga doktorer för att säkerställa resultaten inte uteblev. Konstigt att dessa namn finns kvar i div listor.
Och Vinokourov och Basso.Gamla goda tider. Tackar vet jag när Armstrong, Pantani & Ullrich fightades om segrar, häftiga tävlingar !!
Dom använder väl Shmano och Shumano i år har vi väl konstaterat?Märkligt att det gick så bra för Pogacar då som ju också använder Shimano.
Fast Shimano och Shitmano är förstås två helt olika märken när jag tänker efter.