Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
¡excelente!Magnifico!!!!
Därmed bör Tschan säkra treddjeplatsen. Manuel har ju en bra bit kvar till parcoursen.16:34 verkar rätt svar ha varit :)
Det är ca 3 mil mellan dem. Varken Tschan eller Manuel verkar ha haft nån längre paus sen storfärjan? Stämmer det?Därmed bör Tschan säkra treddjeplatsen. Manuel har ju en bra bit kvar till parcoursen.
Edit: Nja, Manuel verkar ha sovit 5h i Tetovo, Tschan har slaggat 3h på en mack i Kumanovo. Båda ca 2 dygn sedan.Det är ca 3 mil mellan dem. Varken Tschan eller Manuel verkar ha haft nån längre paus sen storfärjan? Stämmer det?
Har du kollat veckans specialerbjudanden i aktuell butik?Min teori verkar hålla, han har burnat igenom Craiova rakt till Lidl. Han köper väl mekställ eller sadel. Eller körsbär och radler.
Visa bilaga 785392
Eller så behöver han sjukvård?Min teori verkar hålla, han har burnat igenom Craiova rakt till Lidl. Han köper väl mekställ eller sadel. Eller körsbär och radler.
Visa bilaga 785392
Eller så har han fått info om att det finns Lidl-sneakers i just den butiken.Min teori verkar hålla, han har burnat igenom Craiova rakt till Lidl. Han köper väl mekställ eller sadel. Eller körsbär och radler.
Visa bilaga 785392
Runt eller knappt 15 min skillnad nu.Kesenheimer tar absolut in på på Carson. Under 20 minuter nu enligt min skattning.
Förbi nu..Runt eller knappt 15 min skillnad nu.
Man får hoppas det var "Tag 100 slangar, betala för 99"Har du kollat veckans specialerbjudanden i aktuell butik?
Han behöver säkert ett mekställ...Eller så har han fått info om att det finns Lidl-sneakers i just den butiken.
avd allvarlig felbedömning på däckvalsfronten?Man får hoppas det var "Tag 100 slangar, betala för 99"
In a wild deviation from his initial outlook, Nicolas Chatelet (046) announced on Wednesday morning that he too had abandoned all competitive aspirations. Having suffered 11 punctures in 60 km, the Frenchman appeared to have run out of both tubes and patience. Instead, he made plans to ride to the finish line in his own time and on his own terms, unswayed by the intentions of his fellow, second-wave riders.
(Race report TCRNo11 Day 10)
Nu är hon nog i praktiken i alla fall förbi. Båda prickarna uppdaterade samma minut. Gissar att deras rutter snart sammanstrålar igen.
Det är ju typ ett kilo slangar?Man får hoppas det var "Tag 100 slangar, betala för 99"
In a wild deviation from his initial outlook, Nicolas Chatelet (046) announced on Wednesday morning that he too had abandoned all competitive aspirations. Having suffered 11 punctures in 60 km, the Frenchman appeared to have run out of both tubes and patience. Instead, he made plans to ride to the finish line in his own time and on his own terms, unswayed by the intentions of his fellow, second-wave riders.
(Race report TCRNo11 Day 10)
Jag tänker att om han punkade 11 gånger på 60km och irrar runt i Rumänien med många hundra kilometer kvar så behöver han demDet är ju typ ett kilo slangar?
Man stannar till finishers party. Vissa stannar ännu längre. Inte alla, men de flesta.Vad händer nu, kommer de som gått i mål hänga en vecka i Constanţa? Eller åker de hem, tar på sig finstassen och kommer tillbaka? De vill väl alla gå på finishers party?
Man köper billiga kläder. Tigger kartonger. Daydrinking. Det som får smärtan att försvinna är att se lidandet hos de som behöver 11,12, 13, osv dygn på sig för att nå mål. Anektdoter. War Stories. Dot watching. Mys.Man stannar till finishers party. Vissa stannar ännu längre. Inte alla, men de flesta.
Han har gett upp. https://happyride.se/forum/threads/tcr-2025-transcontinental-race-no-11.3702537/post-4664445Diskning på gång?
Visa bilaga 785509
Avdelningen ”fakk it, I’m going home”
Ja, det var lite så jag tänkte då jag funderade kring diskning. Sen kan det ju vara att han faktiskt meddelat att han bryter loppet men att informationen inte kommit in på leaderboarden.Det betyder väl att han formellt inte har DNF:at, han bryr sig bara inte om reglerna längre. Vilket i sin tur borde betyda att han kommer att registreras som diskad?
Jag kan tycka att det mest respektfulla mot dom som slåss om platser bakom honom hade varit att scratcha och ta bort sin prick från kartan och sen cykla till mål helt på egen hand, om han nu vill göra det.
Nu tänker jag visst fel, det är Serbiska gränsen som blir intressant. Nåt att se fram emot då.#142 Florian och #145 Riccardo tog också vägen via Kosovo, också utan synbara problem att ta sig därifrån.
Visa bilaga 785529
Med tanke på att hans färja till Durres gick 23 timmar efter Bosonis så har han cyklat på riktigt bra. Väldigt synd att den färjan blev så avgörande. Men som diskuterats så visste alla vad som gällde med färjan så..Strasser i mål som femma för ungefär en timme sedan, tre timmar efter fyran Manuel och 17 timmar efter segrande Bosoni.
Med tanke på att hans färja till Durres gick 23 timmar efter Bosonis så har han cyklat på riktigt bra. Väldigt synd att den färjan blev så avgörande. Men som diskuterats så visste alla vad som gällde med färjan så..
Finns alltså två olika Kosovorutter som använts där Chatelets gick in i Kosovo klart längre väster ut.#142 Florian och #145 Riccardo tog också vägen via Kosovo, också utan synbara problem att ta sig därifrån.
Visa bilaga 785529