[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Men AIK spelar ju i SHL. Är du full eller?Nej, jag menar AIK.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men AIK spelar ju i SHL. Är du full eller?Nej, jag menar AIK.
Nej, AIK spelar i HA!Men AIK spelar ju i SHL. Är du full eller?
Du yrar! AIK spelar i SHL och Modo kommer dominera HA. Inget av det du skriver stämmer ju!Nej, AIK spelar i HA!
FEL! på båda påståenden!Du yrar! AIK spelar i SHL och Modo kommer dominera HA. Inget av det du skriver stämmer ju!
Hmmm, har de snott AIK från oss????
Vad är HA?
Eller HockeyAllsvenskan?Hells Angels?
Som Modorövarna kommer dominera kommande säsong!Eller HockeyAllsvenskan?
tsssss, inte en chans.....Som Modorövarna kommer dominera kommande säsong!
Det är väl det första man tänker på men vad har det med hockey att göraHells Angels?
Det är väl det första man tänker på men vad har det med hockey att göra![]()
Exakt min fundering, och varför ylar den där Växjöbon(som tror han är stockholmare) om Skellefteå AIK hela tidenJa men, vad har hockeyallsvenskan med hockey att göra?![]()
Här ylas det enbart om AIK! Inget annat.Exakt min fundering, och varför ylar den där Växjöbon(som tror han är stockholmare) om Skellefteå AIK hela tiden![]()
Som är från Skellefteå, ja.Här ylas det enbart om AIK! Inget annat.![]()
Heja Rögle!!!Bandyklubben mot Bollklubben ikväll.
Vem vet, Frillesås klarade sig ju kvar i kvalet och kan nog slå till vilket decennium eller sekel som helst.fbk-s-marsch-mot-sm-guld
står det fortfarande i trådtiteln.
Är inte det att klassa som falsk marknadsföring?![]()
Vad är det som går o går utan att komma fram? klockan trodde ni.....fbk-s-marsch-mot-sm-guld
Vilket lag höll du på nu igenfbk-s-marsch-mot-sm-guld
Vilket lag höll du på nu igen![]()
Då är det ok, tänkte att det kan vara magstarkt om en Solnait lägger sig i hockeytrådenMen snälla, Skellefteå ju, borde du ju veta vid det här laget![]()
![]()
Jag trodde det var kampen om var AIK är hemmahörande som går och går utan att någon enhällig slutsats nås.Vad är det som går o går utan att komma fram? klockan trodde ni.....
Alla vet att AIK hör hemma i Skellefteå, det är ingen kamp eller ens diskussion, det är fakta!Jag trodde det var kampen om var AIK är hemmahörande som går och går utan att någon enhällig slutsats nås.
Jag skulle nog hävda att man får vara väldigt ouppmärksam om man missat att det finns i alla fall en person i tråden som är av avvikande uppfattning.Alla vet att AIK hör hemma i Skellefteå, det är ingen kamp eller ens diskussion, det är fakta!
Faktaresistenta personer bortses ifrån.Jag skulle nog hävda att man får vara väldigt ouppmärksam om man missat att det finns i alla fall en person i tråden som är av avvikande uppfattning.
Jag skulle nog hävda att man får vara väldigt ouppmärksam om man missat att det finns i alla fall en person i tråden som är av avvikande uppfattning.
Fast inte så mycket att du låter bli att för 78:e gången korrigera personen och möjliggöra ett slut på det synbart ändlösa tjäbblandet, vilket var min poäng från början.Faktaresistenta personer bortses ifrån.
Vi är minst tre. Denna bild från finalen mellan lagen det tjäbblas om säger väl allt.Tjena!
Två.. Jag kommer alltid hävda att Skellefteå är en kopia, speciellt när en av mina bästa hockeyvänner är i närheten då hon är från Skellefteå.
Är ju bara ett lag på tavlan, Skellefteå AIKVi är minst tre. Denna bild från finalen mellan lagen det tjäbblas om säger väl allt.
Visa bilaga 787539
Du är medveten om att hockeymatcher spelas mellan två lag?Är ju bara ett lag på tavlan, Skellefteå AIK![]()
Verkar vara en intern träningsmatch?Du är medveten om att hockeymatcher spelas mellan två lag?
Jag gissar att din spekulation är felaktig.Verkar vara en intern träningsmatch?
Solna ajk?Vad är det som går o går utan att komma fram? klockan trodde ni.....
Haha, du är för rolig, eller patetisk kanske är ett bättre ord. Det är ju tack vare Brynäs de är så bra. Det var där de fostrades och fick sin utbildning som tog dem dit de kom som hockeyspelare. Nu betalar de tillbaka till klubben i deras hjärtan!Bäckis & Silfverberg är bra för svensk hockey men det är enorm tragedi att de båda är Brynäsare.