[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld

IMG_3438.webp

SVT visade lite fr matchen igår, Bäckis pass till Silfverberg, herrejävlar vilken delikatess! Sånt har inte setts i Sverige på många år! Kan bli en rolig säsong detta 😊

fbk-s-marsch-mot-sm-guld
står det fortfarande i trådtiteln.
Är inte det att klassa som falsk marknadsföring? :unsure:

Jag skulle nog hävda att man får vara väldigt ouppmärksam om man missat att det finns i alla fall en person i tråden som är av avvikande uppfattning.

Tjena!

Två.. Jag kommer alltid hävda att Skellefteå är en kopia, speciellt när en av mina bästa hockeyvänner är i närheten då hon är från Skellefteå.

Jaha, Färjestads Bollklubb på besök i Ulricehamn...
Och vad händer då?
De har givetvis sönder isen! Dessa busar till lag...

Bäckis & Silfverberg är bra för svensk hockey men det är enorm tragedi att de båda är Brynäsare.

hellfire-skeleton.gif

Generellt sett är jag exceptionellt jäkla trött på att det alltid blir politik av idrott, det är för jäkla synd. Kan tycka att det är fel att straffa ut idrottsintresserade individer bara för att de råkar vara födda i fel land. I fallet Ovechkin är det lite svårare att blunda dock. Bäckis och Ovechkin är så klart väldigt nära polare men har inte direkt sett någon intervju där Bäckis pressas om Ovechkins Putin vurmande.

Senast ändrad:
Bäckis & Silfverberg är bra för svensk hockey men det är enorm tragedi att de båda är Brynäsare.
Haha, du är för rolig, eller patetisk kanske är ett bättre ord. Det är ju tack vare Brynäs de är så bra. Det var där de fostrades och fick sin utbildning som tog dem dit de kom som hockeyspelare. Nu betalar de tillbaka till klubben i deras hjärtan!
Jag förstår, svårt att förstå när man håller på ett köpelag som Färjestad, men så är det!

Tillbaka
Topp