Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fick du stå för låsringen själv? Eller hade du sånt flyt att den också ingick?Exakt samma pris som jag betalade för min likadana kassett, fast då fick jag en ny cykel på köpet.
![]()
Säljes: KASSETT: Shimano 105 CS-R7100 12s
Förrådsrensningen fortsätter. Säljer en oanvänd Shimano 105 kassett (saknar kartong dåhappyride.se
Måste vara en Träck eller Specialized med 105-kassett för 40 lax :DExakt samma pris som jag betalade för min likadana kassett, fast då fick jag en ny cykel på köpet.
![]()
Säljes: KASSETT: Shimano 105 CS-R7100 12s
Förrådsrensningen fortsätter. Säljer en oanvänd Shimano 105 kassett (saknar kartong dåhappyride.se
Måste vara en Träck eller Specialized med 105-kassett för 40 lax :D
Utan betalvägg: https://archive.is/20250922165017/h...ynd-i-skandalhuset-cyklar-for-500-000-kronor/Slut på billiga cyklar utan kvitto i Skåne nu på ett tag framöver?
![]()
Polisens fynd i skandalhuset: Cyklar för 500 000 kronor
Man gripen misstänkt för oroligheterna • ”Påverkar väldigt många”www.hd.se
Hjälten vi behöver men inte alltid förtjänar <3
Hahahahah sorry men detta var helgens humorHär har man tagit i så man skiter på sig.
Visa bilaga 796174![]()
Säljes: Scott Speedster Gravel
Säljer en fin gravel från kända Scott med det lilla extra. Använd med lite synligheter men i mkt fihappyride.se
Fortfarande lite pricey, men säljsnacket har blivit lite mildare betonat.
Dekalerna på den där gör att den känns ytterst lokal för mig. Känner folk som jobbar på de flesta företagen
När börjar Blocket använda AI-tjänster som föreslår förbättringar/renskrivning av säljarnas annonser så att de blir begripliga?
Hmmm... min kukrin blev lite för liten för mig, undrar om jag ska försöka byta...
När börjar Blocket använda AI-tjänster som föreslår förbättringar/renskrivning av säljarnas annonser så att de blir begripliga?
Nu vet jag inte vad du pratar om, det där är ju ett riktigt klipp! Ordinarie pris är ju 20.000!
Någon som vet om det någonsin får några hojar sålda? Till begärt pris?Nu vet jag inte vad du pratar om, det där är ju ett riktigt klipp! Ordinarie pris är ju 20.000!
Någon som vet om det någonsin får några jobbar sålda? Till begärt pris?
Jag har aldrig hört någon prata så mycket om "söderskatten" förut. Speciellt inte när det gäller en butik som inte ligger på söder.Såld säkert, annars skulle de inte bygga så många till. Jag gissar också till begärt pris. Du verkar följer tråden så du måste vara medveten om att Söderskatten är hög.
Jag har aldrig hört någon prata så mycket om "söderskatten" förut. Speciellt inte när det gäller en butik som inte ligger på söder.
Vsrt i stockholm är det inte "söderskatt" där saker är rimligt prissattta?
Tycker dom poppar upp lite överallt. Eventuellt att återförsäljningen av retrobyggen av okunnigt folk som köpt för dyra byggen är större?Det är väl kring Södermalm att all dessa dyra retro cyklar dyker upp. Dom är hög prissätt. Nu jag tänker på det är begagnade cyklar dyra överallt i stan. Men på andra ställer i stan ser jag bara "vanliga" begagnade cyklar utan många nya delar. Så skatten är väl samma överallt. Det är höga basprisen som är orsaken (det är dock mindre roligt).
Happy är ju extremt mycket mer gubbigt än hippt, det är betydligt mer poppis på andra ställen.Så det är en grej i Stockholm utanför happy? Resto-mod av obskyra mtb?
Ja, men de letar skrot precis som happygubbar snarare än köper resto-mods för 20 000?Tycker dom poppar upp lite överallt. Eventuellt att återförsäljningen av retrobyggen av okunnigt folk som köpt för dyra byggen är större?
Happy är ju extremt mycket mer gubbigt än hippt, det är betydligt mer poppis på andra ställen.
Retro mtb sverige på facebook har 2700 medlemmsr t.ex
Flitig handel med trötta komponenter för höga priser där med. Och överallt kör folk RH däck för 2200kr+ paretJa, men de letar skrot precis som happygubbar snarare än köper resto-mods för 20 000?
Grusdäck, ju. De blir ju bara bättre med milen.Men folk får ju ta vad dom vill. Tex säljaren av provmonterade caracals som vill ha 1100+ frakt och absolut inget prut, fastän man kan beställa dom för en tusenlapp inkl frakt.
Ja, då är det ju onekligen väldigt förargligt att behöva sälja det på internetJag har tänkt att det ofta är civila som köpt nåt för dubbla priset hos lbs och tror de kan sälja det beggat för 70% av dubbla tyskpriset
pffffts betalade bara 170 euro för mina. Dom överstiger ju även inköpspriset på cykeln ävenFlitig handel med trötta komponenter för höga priser där med. Och överallt kör folk RH däck för 2200kr+ paret
Sen finns det ju ingen cykelnörd som skulle köpa den fula miyatan för 20k
Men folk får ju ta vad dom vill. Tex säljaren av provmonterade caracals som vill ha 1100+ frakt och absolut inget prut, fastän man kan beställa dom för en tusenlapp inkl frakt.
Ser jag fel eller finns det ett extra hål på vevarmen?
Praktiskt om olika personer med olika längd ska använda cykeln. Man får t.ex. 175 och 150 mm vevarmslängd med samma vevparti.Ser jag fel eller finns det ett extra hål på vevarmen?
Visa bilaga 797309
ohederligt att inte skriva det i annonstexten.Ser jag fel eller finns det ett extra hål på vevarmen?
Visa bilaga 797309
potato potato