BlackandBlue
Medlem
Grupp/sällskap MTB Skåne?
Hej, ny på forumet och första inlägget. Jag har kört mtb sedan i vintras och det blev ett lyft för tillvaron. Det är lika kul nu som när man var liten palt. Har cyklat ca 1-2 ggr/ vecka och varierat mellan Klåveröd, Åstorp, Billesholm, Kullaberg och Järavallen. Klarar det mesta där och gör 1,4 km på ca en timme. Cyklar för utmaningen, nöjet och träningen. Har hittills cyklat tillsammans med ett par gamla polare, men jag har börjat dra ifrån dem lite väl mycket och skulle vilja prova min kapacitet med andra som precis som jag fortfarande kan tycka det är roligt även när det är tungt och jobbigt.
Finns det någon eller några som har en plats över och kan visa lite banor i södra Skåne eller som också kör på ovanstående leder.
Jag är snart 49 och är i ganska bra fysisk form och vill förbättra det ännu mer. Bor utanför Landskrona och kan köra inom Skåne för en bra runda.
Har sökt men inte hittat så många trådar om gemensamma turer eller grupper. Är detta inte rätt plats för detta?
Ha en bra dag alla :)
Finns det någon eller några som har en plats över och kan visa lite banor i södra Skåne eller som också kör på ovanstående leder.
Jag är snart 49 och är i ganska bra fysisk form och vill förbättra det ännu mer. Bor utanför Landskrona och kan köra inom Skåne för en bra runda.
Har sökt men inte hittat så många trådar om gemensamma turer eller grupper. Är detta inte rätt plats för detta?
Ha en bra dag alla :)