Grupp/sällskap MTB Skåne?

Hej, ny på forumet och första inlägget. Jag har kört mtb sedan i vintras och det blev ett lyft för tillvaron. Det är lika kul nu som när man var liten palt. Har cyklat ca 1-2 ggr/ vecka och varierat mellan Klåveröd, Åstorp, Billesholm, Kullaberg och Järavallen. Klarar det mesta där och gör 1,4 km på ca en timme. Cyklar för utmaningen, nöjet och träningen. Har hittills cyklat tillsammans med ett par gamla polare, men jag har börjat dra ifrån dem lite väl mycket och skulle vilja prova min kapacitet med andra som precis som jag fortfarande kan tycka det är roligt även när det är tungt och jobbigt.
Finns det någon eller några som har en plats över och kan visa lite banor i södra Skåne eller som också kör på ovanstående leder.
Jag är snart 49 och är i ganska bra fysisk form och vill förbättra det ännu mer. Bor utanför Landskrona och kan köra inom Skåne för en bra runda.

Har sökt men inte hittat så många trådar om gemensamma turer eller grupper. Är detta inte rätt plats för detta?

Ha en bra dag alla :)

Malmö Terrängcyklister på facebook men jag vet inte om de har något regelbundet nu för tiden.

Jag brukar se spontana tillställningar på facebook, vet inte om det är på ovan eller
MTB-stigar Genarp och MTB stigar i skåne

(Jag är själv i så jävla dålig form och cyklar bara med barnen)

Malmö Terrängcyklister på facebook men jag vet inte om de har något regelbundet nu för tiden.

Jag brukar se spontana tillställningar på facebook, vet inte om det är på ovan eller
MTB-stigar Genarp och MTB stigar i skåne

(Jag är själv i så jävla dålig form och cyklar bara med barnen)
Har kollat FB, men verkar inte vara mycker aktivitet där. Mest föräldrar som söker banor och träning till kidsen.

Det är för mycket barn och hus i mitt liv just nu, många som flyttat eller blivit gamla i det tidigare genarpsgänget så våra 'tisdagsträffar' är just nu ickebefintliga.

Jag hade i alla fall frågat på facebook eller återuppväckt generptråden - jag kan leta upp den inga problem.
Det är minst en kille som jag tror gärna tar sällskap i Genarp, han cyklar tidigt, långt och snabbt. 14 km/h över Björnstorp är relativt snabbt, men inte snabbt snabbt.

Jag hade i alla fall frågat på facebook eller återuppväckt generptråden - jag kan leta upp den inga problem.
Det är minst en kille som jag tror gärna tar sällskap i Genarp, han cyklar tidigt, långt och snabbt. 14 km/h över Björnstorp är relativt snabbt, men inte snabbt snabbt.
Tack kan ge Genarpstråden en chans, hade gärnat provat den.
Din bekant är välkommen att höra av sig för att se om det kan funka. 👍

Tack kan ge Genarpstråden en chans, hade gärnat provat den.
Din bekant är välkommen att höra av sig för att se om det kan funka. 👍
Jag tänkte på en som brukar skriva på Facebook genarp. Vet inte om han finns på Happy.
Jag har skrivit i gruppen

1000006346.webp

Tillbaka
Topp