Happy Witch Ride 2025

Happy Witch Ride 2025
Tror vi saknar 2st ifrån Uppsala som i te checkat in ännu ?
Uppsala är definitivt i mål!

Vi har till och med snart checkat ut också.
1000011195.webp

Senast ändrad:
Happy Witch Ride 2025
Jamen då var andra Häxan besegrad. Var överjävligt halt i skogen och spängerna var helt livsfarliga, men annars var det fantastiskt fint. Mycket vatten men inga insjöar att forsera. Alldeles vindstilla, varmt och nästan soligt.

Häxan lossade en av mina spd-klossar, men inte värre än att den kunde skruvas åt igen. Möjligen hade hon mixtrat med vår gps också för vi cyklade fel flera gånger. Men det var allt.

Tack till @Lejon och @Akronym för många trevliga spontanmöten längs vägen och en välbehövlig kopp kaffe vid Domarudden. :coffee:

Jag och @Mwikner kom väl fram strax efter 17.

Vi ses nästa år.

Bilagor

• 20251025_103403.webp
    20251025_103403.webp
    1.5 MB · Besök: 104
  • 20251025_103648.webp
    20251025_103648.webp
    1.1 MB · Besök: 96
  • 20251025_172322.webp
    20251025_172322.webp
    655.9 KB · Besök: 97
Happy Witch Ride 2025
Jamen då var andra Häxan besegrad. Var överjävligt halt i skogen och spängerna var helt livsfarliga, men annars var det fantastiskt fint. Mycket vatten men inga insjöar att forsera. Alldeles vindstilla, varmt och nästan soligt.

Häxan lossade en av mina spd-klossar, men inte värre än att den kunde skruvas åt igen. Möjligen hade hon mixtrat med vår gps också för vi cyklade fel flera gånger. Men det var allt.

Tack till @Lejon och @Akronym för många trevliga spontanmöten längs vägen och en välbehövlig kopp kaffe vid Domarudden. :coffee:

Vi ses nästa år.
Grymt kört 👍

Happy Witch Ride 2025

Vi ses nästa år.
Starkt jobbat. Den där häxan verkar gilla att mixtra med GPS:er. Tack själva - kul att ses till och från under turen (det var jag och inte @Akronym 😅)

Tillbaka
Topp