Road_Runner
Aktiv medlem
Happy Witch Ride 2025
Tror vi saknar 2st ifrån Uppsala som i te checkat in ännu ?Hur många försvann i träsken längs vägen ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror vi saknar 2st ifrån Uppsala som i te checkat in ännu ?Hur många försvann i träsken längs vägen ?
Det var väldigt halt på rötter och spänger, mycket vattenpölar men ingen bäverdamm. Inget lerbad. Kändes som ganska ”normalt” oktoberunderlag.Hur var underlaget?
De är i mål, vi träffade dem vid mål.Tror vi saknar 2st ifrån Uppsala som i te checkat in ännu ?
Har inte du använt den ursäkten 3 gånger redan iårFarsgubben fyller 70 idag så det blev solklart val att stanna hemma och fira honom idag :)
Halt och bitvis blött upp till naven. Men rätt mysigt ändåHur var underlaget?
Uppsala är definitivt i mål!Tror vi saknar 2st ifrån Uppsala som i te checkat in ännu ?
Det fanns spänger om man ville hålla sig torr.Hur var underlaget?
Dom rullade in genom portalen en kvart efter ossTror vi saknar 2st ifrån Uppsala som i te checkat in ännu ?
Grymt körtJamen då var andra Häxan besegrad. Var överjävligt halt i skogen och spängerna var helt livsfarliga, men annars var det fantastiskt fint. Mycket vatten men inga insjöar att forsera. Alldeles vindstilla, varmt och nästan soligt.
Häxan lossade en av mina spd-klossar, men inte värre än att den kunde skruvas åt igen. Möjligen hade hon mixtrat med vår gps också för vi cyklade fel flera gånger. Men det var allt.
Tack till @Lejon och @Akronym för många trevliga spontanmöten längs vägen och en välbehövlig kopp kaffe vid Domarudden.
Jag och @Mwikner kom väl fram strax efter 17.
Vi ses nästa år.
Starkt jobbat. Den där häxan verkar gilla att mixtra med GPS:er. Tack själva - kul att ses till och från under turen (det var jag och inte @AkronymJamen då var andra Häxan besegrad. Var överjävligt halt i skogen och spängerna var helt livsfarliga, men annars var det fantastiskt fint. Mycket vatten men inga insjöar att forsera. Alldeles vindstilla, varmt och nästan soligt.
Häxan lossade en av mina spd-klossar, men inte värre än att den kunde skruvas åt igen. Möjligen hade hon mixtrat med vår gps också för vi cyklade fel flera gånger. Men det var allt.
Tack till @Lejon och @Akronym för många trevliga spontanmöten längs vägen och en välbehövlig kopp kaffe vid Domarudden.
Jag och @Mwikner kom väl fram strax efter 17.
Vi ses nästa år.
Jag har nog 3 papporHar inte du använt den ursäkten 3 gånger redan iår![]()
Ah, kan tyvärr inte rätta upp det...Starkt jobbat. Den där häxan verkar gilla att mixtra med GPS:er. Tack själva - kul att ses till och från under turen (det var jag och inte @Akronym)