(Jätte OT) Vad är det för fel på Stockholmare när det gäller fotboll?

Sicken clown. Han ser inte direkt ut att vara någon firma-grabb heller utan snarare en random Glenn med osedvanligt dåligt ölsinne. Blir nog skaplig ångest när han vaknar upp i morgon.
Nja, så oskyldig verkar han inte vara. HVB-hem, knarkar, dömd för grov misshandel, SiS-hem, flera orosanmälningar, varit misstänkt för ytterligare brott som mordbrand, osv.

Gissar att antalet personer i Skellefteå som sympatiserar antingen med det lag som allmänt är känt som AIK och har sitt hemvist i Solna eller med det sedan tjugotalet år insomnande laget Skellefteå AIK Fotboll är mycket lågt.

Senast ändrad:

Jag brukar inte vara så mycket för förbud och hårda tag, men om man håller på så så förstår jag inte varför polisen ger tillstånd till allmän sammankomst.

Stockholmsfansen fortsätter visa engagemang. Nu har de slagit sönder ett helt pendeltåg på väg till jordgubbsvallen. Det lär bli skattebetalarna (iofs stockholmare de oxå) som får stå för den notan. Jävla idioter!

Man undrar vilka det är som beter sig oacceptabelt… 🤦‍♂️

IMG_0803.webp

Idag
Stockholmsfansen fortsätter visa engagemang. Nu har de slagit sönder ett helt pendeltåg på väg till jordgubbsvallen. Det lär bli skattebetalarna (iofs stockholmare de oxå) som får stå för den notan. Jävla idioter!
Nu vet du inte vad du pratar om. 😱

Typiskt Bajare.... :sneaky:

Utveckla gärna. :-)

Såg att Hammarby tyckte att det var "polisens fel" och de blev så sura för det att de slängde sitt tifo i soptunnan. Vet inte vem som har rätt i detta.
Största kaoset kom av ett dörrfel och SJP lät ett proppfullt tåg stå kvar utan ventilation igång och med dörrarna stängda.
Tacka fan för att människor blev desperata.

Det här är enligt uppgift det abonnerade tåget som blev stående vid Södra Station:
Det stackars tåget ser inte ut att må så bra? Vandaliserades det före eller efter att det blev stillastående och dörrarna inte gick att öppna (så att en massa supportrar blev försenade till matchen)? Var det själva vandaliseringen som ledde till att dörrarna gick sönder eller var det oberoende händelser? Var det polisens fel att det vandaliserades?

Många frågor...

Jag satt förresten fast 3 timmar på ett SJ-tåg förra veckan pga ett elfel vid Hallsberg. Sedan meddelades att tåget inte kunde fortsätta utan körde istället TILLBAKA till Göteborg. Alla senare tåg var slutsålda och jag fick istället ta en buss till Stockholm och kom fram kl 20 istället för kl 10. Men jag och mina medpassagerare kom aldrig någonsin på tanken att vi skulle slå sönder tåget och skylla på polisen. Det kanske vi borde ha gjort? :unsure:

Jag satt förresten fast 3 timmar på ett SJ-tåg förra veckan pga ett elfel vid Hallsberg. Sedan meddelades att tåget inte kunde fortsätta utan körde istället TILLBAKA till Göteborg. Alla senare tåg var slutsålda och jag fick istället ta en buss till Stockholm och kom fram kl 20 istället för kl 10. Men jag och mina medpassagerare kom aldrig någonsin på tanken att vi skulle slå sönder tåget och skylla på polisen. Det kanske vi borde ha gjort? :unsure:
Verkligen! Det är den här bristen på intiativförmåga som sprider ut sig och som gör att det går åt helvete med det här jävla landet.

Och skåningsjävlarna lyckas få matchen avbruten med 1 min kvar också. Vilka jävla puckon!

Dags att plocka med göteborgare i titeln?

Dags att plocka med göteborgare i titeln?

Det står ju att de ankommit med ett tåg fr Stockholm, så de hade med största sannolikhet påverkats av dåligt sällskap och destruktiv miljö under helgen.

Det är ju diskriminering av Göteborgare om inte de också får vara med i trådtiteln? :unsure:

Tillbaka
Topp