Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Köpte ett Shimano XT groupset på Ali och fick ett Deore basic levererat istället. Löste sig med kundsupporten på Ali och jag fick pengarna tillbaka och så fick jag behålla prylarna. Men märkesprylar köper jag inte på Ali längre.Jag väntar i dagarna på ett shimano 1x12 slx drivpaket x shimano pedaler från aliexpress för 2600 kr . Skulle ta 60-75 dagar. Det är otroligt spännade å se vad det ligger i lådan om ett par dagar...
Wow hur fick du det priset?
På Ali är det värt att scrolla duktigt bland liknande produkter då dyker det oftast upp väldigt låga erbjudanden.Wow hur fick du det priset?
Det kom ett slx kit idag! :-) Det ser ok ut, men har för dålig kunskap å se om det ev. Är pirat eller är andrasortering...Köpte ett Shimano XT groupset på Ali och fick ett Deore basic levererat istället. Löste sig med kundsupporten på Ali och jag fick pengarna tillbaka och så fick jag behålla prylarna. Men märkesprylar köper jag inte på Ali längre.