[Artikel] Bästa black friday-erbjudanden för cyklisten

Redaktionen

Medlem
6769174c-3dc3-4d31-8404-3650461c8f1e.jpg

Låt oss börja med det självklara, köp ingenting som du inte är i behov av. Jag tycker själv att man ska undvika att köpa onödiga grejer, skulle du inte köpt varan ifall det inte var rea, köp den inte när det är rea heller. Det är ett ganska bra motto

Läs hela artikeln:

Högklassigt "redaktionellt" innehåll. Borde stått längst över PAID BY CYKELKRAFT!. Är det inte lag på sånt?
Tja Per!
En black week artikel kommer aldrig få Pulitzerpriset ;) Men för att förtydliga lite, artikeln är inte köpt av Cykelkraft (eller har haft någon input på våra val), därför är den inte markerad som sponsrad. När det gäller DJI kameran var det jag som internt tipsade redaktionen, då jag själv köpt en sådan. Vi har dessutom förtydligat ytterligare att artikeln innehåller affiliate-länkar, även om det redan finns med i vår allmänna policy.

Har du själv hittat någon bra deal?
Vi har nu uppdaterat artiklen med ytterligare några tips, bla. en prisvärd bok som Outnorth säljer just nu.

Har aldrig ägt ngn dji osmo action, men enligt uppgift ska den vara kompatibel med alla gopro-fästen oxå.
Jag har precis köpt DJI OA5 som är med i artikeln, och det stämmer bra, man kan använda gamla gopro-tillbehör då fästet är kompatibelt. Min slutsats var att DJI OA5 är en bättre actionkamera än gopro Hero13, speciellt då jag även har tänkt dyka med kameran.

Låt oss börja med det självklara, köp ingenting som du inte är i behov av. Jag tycker själv att man ska undvika att köpa onödiga grejer, skulle du inte köpt varan ifall det inte var rea, köp den inte när det är rea heller. Det är ett ganska bra motto

Läs hela artikeln:
REKLAM.

Affiliate-länkarna påverkar inte vårt redaktionella urval. När innehåll är sponsrat markeras detta tydligt.

visst. Ren slump att länkarna går till cykelkraft. Urvalet är så klart gjort helt oberoende.

Dags att pröva smutsen i rätten?

Den där eat-sleep-bike-repeat tshirten är av rövdålig kvalité. Lager 157´s 30:- tshirts är av bättre kvalité...

Förra året tokfyndade jag en mallisresa, det är nog mitt bästa tips.
Boka sas själv, gärna sas sport då ingår det mer av allt, man måste vara medlem i en ansluten klubb bara pga GDPR kan inte sas kontrollera faktiskt medlemskap
sen valfri bokningstjänst för boendet. Fick typ 10dagar för under 10k inkl halvpension och egen cykel..

Tja Per!
En black week artikel kommer aldrig få Pulitzerpriset ;) Men för att förtydliga lite, artikeln är inte köpt av Cykelkraft (eller har haft någon input på våra val), därför är den inte markerad som sponsrad. När det gäller DJI kameran var det jag som internt tipsade redaktionen, då jag själv köpt en sådan. Vi har dessutom förtydligat ytterligare att artikeln innehåller affiliate-länkar, även om det redan finns med i vår allmänna policy.

Vi har nu uppdaterat artiklen med ytterligare några tips, bla. en prisvärd bok som Outnorth säljer just nu.
Borde inte det isf stå längst upp?🤔

Jag tycker vi kan släppa det där med förtydliga och
Tja Per!

Eftersom alla artiklar innehåller länkar till cykelkraft och alltid måste förtydligas i efterhand så tycker jag vi kan sluta låtsas. Vi förstår hur det ligger till. Frågan som åtetstår är om det är lagligt eller inte.

Vi får skärmdumpa nästa gång och pröva saken.

Ja dett är bara så solklart att det är köpt och betalt - kanske inte direkt men säkert en del av ett kontrakt.

Läs hela artikeln:
Men om man hittar ett behov då? Tex den här kroppstemperaturmätaren som nu börjar ramla ner mot vad den borde kosta, tänk så smidig att klistra på ungen vid febertider? Hmm...

Har tidigare köpt två cyklar på BF hos Sportson, med 20% rabatt på ord. pris. Var precis förbi för att kolla och såg att nästan alla är märkta med 15% rabatt. För att slippa kränga för 20% som de alltid haft på BF tidigare?Eller hoppas sälja fler på en vecka?
Skärmavbild 2025-11-24 kl. 12.16.56.webp

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp