Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och jag som precis skulle skriva ett exakt likadant inlägg!Specialized Chisel Comp vs Orbea Oiz H10
Det är två cyklar jag tittat på som skulle kunna fungera för mina behov. Är det någon som har testat dom lite mer och kan säga vad ni upplever för skillnad, för- och nackdelar?
Kör på bara. Ser inga problem med att vi delar våra funderingarOch jag som precis skulle skriva ett exakt likadant inlägg!
Slänger in Lapierre XR 5.9-6.9 i ekvationen med.
(Min tanke är dock långlopp typ Bockstensturen, Cykelvasan, Stenbocksturen)
Ber om ursäkt om jag kapar tråden, tar bort mitt inlägg om du önskar @WFD
Snyggt! Det lutar åt en sån för mig med, men XRM’en är med kolfiberramen över 1kg lättare i stl XL så jag velar lite. Får se om det finns nån bra deal på rean framöverDet blir en Oiz H10 för min del. Har testat den och trivs bra. Vill bara ha stlrre framdrev.
Kolfiber hade vart skoj men, det är ett väldigt exklusivt kilo. Ska man tävla etc så kanske det gör skillnad. Jag vill bara ha skoj till/i/från skogen/naturen.Snyggt! Det lutar åt en sån för mig med, men XRM’en är med kolfiberramen över 1kg lättare i stl XL så jag velar lite. Får se om det finns nån bra deal på rean framöver![]()
Sant! Jag tävlar enbart mot mig själv, men det är ju en tävling det medKolfiber hade vart skoj men, det är ett väldigt exklusivt kilo. Ska man tävla etc så kanske det gör skillnad. Jag vill bara ha skoj till/i/från skogen/naturen.
Antal meter kvalitetstid i skogen vs minuspoäng på kontot. Det är ett utmanande race.Sant! Jag tävlar enbart mot mig själv, men det är ju en tävling det med![]()