Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag valde ”con gas y frio”. Smakade fantastiskt bra. Minns inte om hon fick dricks.De där vattenflaskorna som gumman i Chira sålde fyllde hon på med vatten från kranen, de hade öppnade korkar och vattnet smakade sisådär. Men dyrt var det i alla fall :)
Hoppas inteSista juicen i Soria för den här gången. Hemfärd i morgon, om SAS hinner uppgradera sina Airbus 320...
Visa bilaga 805854
Men är det verkligen värt att åka den om det bara är 30 km/h som högsta tillåtna fart?Visa bilaga 805862
Nej men tjenare! VOTT är öppen :)
Det var en redig backe det där! Körde riktigt försiktigt då jag inte visste hur jobbigt det skulle bli. Kändes som att göra track stand uppför backen, förstod knappt att jag kom framåt för att det gick så långsamt.
När jag svängde ner på 605:an från Ayacata förstod jag att jag måste ha dött på VOTT för det var fan himmelriket i ett par kilometer. Vackert landskap, perfekt asfalt och långa böljande kurvor.Det tog slut rätt fort och underlaget blev skit men klämde så småningom Serenity också på vägen tillbaka. Allt som allt en riktig toppendag!!
Tack, på free motion sade personalen att det skulle vara öppet eftersom det är helg så det var ett lyckligt sammanträffande! :)Kul att du fick till det!![]()
Dåligt tränad är relativt, orkade du upp för Vott så är du j.....t vältränad jämfört Svensson. Är du normalt som Pogi och blev trött av den lilla kullen, då är du kasst tränad.Jag är nog tyvärr för dåligt tränad för att minnas sådana detaljer från VOTT. Det fanns absolut bättre partier bitvis men överlag var det rätt jämndåligt.
På vintern är Kanarieöarna i mitt tycke ett rätt bra alternativ om man vill ha skaplig chans till sol, värme och kuperad cykling utan att behöva åka alltför långt bort.Fasen vet om man ska boka till våren igen..
Kämpa!Är på GC, playa Feliz. Tyvärr med en bråkande rygg som inte alls mirakulöst tillfrisknande fast jag höll tummarna. Konstigt! Tog en lugn sväng till San Bartolomes de Tirajana idag. Det tar sin tid att klämma 7 mil här, som ni vet. Och det finns ju gränser för hur lugnt man kan ta det i backarna om man vill framåt. Får se hur veckan artar sig. Bild från SB och nån håller humöret uppe, ändå.
När en apa har ont i ryggen...Är på GC, playa Feliz. Tyvärr med en bråkande rygg som inte alls mirakulöst tillfrisknande fast jag höll tummarna. Konstigt! Tog en lugn sväng till San Bartolomes de Tirajana idag. Det tar sin tid att klämma 7 mil här, som ni vet. Och det finns ju gränser för hur lugnt man kan ta det i backarna om man vill framåt. Får se hur veckan artar sig. Bild från SB och nån håller humöret uppe, ändå.
Men vaf..n, vänta till Januari så får du sällskap!Visa bilaga 806278
Papperssugrör till trots, gott är det.
Tillbaka 14:e marsMen vaf..n, vänta till Januari så får du sällskap!
Tillbaka = tillbaka i Sverige?Tillbaka 14:e mars
Om du åker hem först 14 /3 så lär vi träffas, tror du känner mitt ena resesällskap åsså.Tillbaka 14:e mars
Vilket datum åker du ner?Men vaf..n, vänta till Januari så får du sällskap!
30eVilket datum åker du ner?
Åker hem på söndag, åter GC 14/3 till åtminstone 8/4. Två veckor med sällskap sen solo.Om du åker hem först 14 /3 så lär vi träffas, tror du känner mitt ena resesällskap åsså.
Vilket datum åker du ner?
Ska komma ihåg att ta med plastsugrör när jag åkerVisa bilaga 806278
Papperssugrör till trots, gott är det.
Idag var det min tur att cykla upp till Cima Pedro Gonzales. För säkerhets skull gjorde jag en kniptångsmanöver och cyklade upp både 503an och 504an. Duktigt med motvind hem till playa Feliz idag. Imorgon kanske jag hakar på gänget som cyklar turen från fyren. Eller solo till Soria om jag försover mig. Bilder från 503an och hyrcykeln från free motion. Fasen så nice det är här.Visa bilaga 806324Visa bilaga 806325
Åfan du ska dit och cykla ett lopp. Ska dit själv mellan den 23/1-6/2 men vi ska bara cykla liteVika kör?
Stor-Martin (Marurhin2) & Lill- Martin (@mhenry) är anmälda.
Flygresor inköpta 30/1 - 12/2 , återstår boende men det brukar lösa sig.
Återstår att sänka vikten och höja tröskeln
Edit: lagt till länk
- Manurhin2
- Svar: 33
- Forum: Sveriges trevligaste cykelforum
Perfekt att följa med på ön runt med Izz på Söndag 1a isf, blir 1a ggn för mig.Åfan du ska dit och cykla ett lopp. Ska dit själv mellan den 23/1-6/2 men vi ska bara cykla lite