[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld

[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Blir det HV eller Leksand som AIK får möta i playoff till SHL?
Det funderar ju de flesta på nu...
Hur skulle det kunna ske?
1765048243676.webp
 
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Det går ju kanonbra för Färjestads BollKlubb!
Måste vara för att jag håller på dom ikväll. :giggle:
 
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Nu vet jag hur det fungerar!

Det blir Löven - AIK som gör upp om en plats till SHL!

Och HV - Leksand som gör upp om att stanna kvar i SHL!

Enkelt egentligen.
 
Senast ändrad:
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Ännu en (hockey)pensionär till B-näs, vad är det här? :unsure: 34 år är iofs väldigt ungt med B-näs mått.

1765367616872.webp


1765371769815.webp
 
Senast ändrad:
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Fast det är ju extremt svårt att bygga upp ett lag på unga spelare då dom drar till NHL så fort barnbidraget slutar komma.
Säg ingenting till B-näs fansen men egentligen tycker jag det är en helt ok/sund trend, det finns så mycket kunskap om träning, kost etc nu för tiden så många håller sig tillräckligt bra längre än förr, en del rutin i truppen är bra/viktigt också. Även tex Djurgården hade några gamlingar med i truppen förra säsongen när de tog sig upp men det fungerade (till min stora förvåning :sneaky:).
 
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
dom går från klarhet till klarhet.
Leksandsfärjan håller på att kantra.
Var ju en hel del LIF-supportrar plus klubben som var ute och sågade de där dumheterna så man ska nog se det som en kraftigt begränsad skara puckon som varit i farten.

Sportsligt ser det dock onekligen inte så lovande ut för de som hoppas att klubben ska hänga kvar i SHL.
 
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Löven är vassa denna säsong..
68p och 69 plusmål på 26 matcher.
Det är riktigt bra faktiskt.
 
Tillbaka
Topp