GoranS
Aktiv medlem
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Hur skulle det kunna ske?Blir det HV eller Leksand som AIK får möta i playoff till SHL?
Det funderar ju de flesta på nu...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur skulle det kunna ske?Blir det HV eller Leksand som AIK får möta i playoff till SHL?
Det funderar ju de flesta på nu...
Det var ett svar till @Dan C som ändå inte har koll på något öht!Hur skulle det kunna ske?
Visa bilaga 806946
Det hänger ofta ihopMen jag är lika glad ändå!![]()
Lugn nu. Bara första perioden spelad än så länge.
Hallucinerar du?
Önsketänkande....Hallucinerar du?
Eller lever du i ett tertärt talsystem?
Glädj dig åt seger. Målskillnad kommer sannolikt inte att vara avgörande i slutet av säsongen.Önsketänkande....
Man kan ju skoja lite också...Glädj dig åt seger. Målskillnad kommer sannolikt inte att vara avgörande i slutet av säsongen.
Skyll inte på mig när jinxgudarna ger ditt lag en tiomålsförlust nästa omgång.Man kan ju skoja lite också...![]()
Man hoppas ju för deras skull att det blir HA nästa säsong.
Man hoppas ju för deras skull att det blir HA nästa säsong.
dom går från klarhet till klarhet.
Fast det är ju extremt svårt att bygga upp ett lag på unga spelare då dom drar till NHL så fort barnbidraget slutar komma.Ännu en (hockey)pensionär till B-näs, vad är det här?34 år är iofs väldigt ungt med B-näs mått.
Visa bilaga 807331
Visa bilaga 807338
Säg ingenting till B-näs fansen men egentligen tycker jag det är en helt ok/sund trend, det finns så mycket kunskap om träning, kost etc nu för tiden så många håller sig tillräckligt bra längre än förr, en del rutin i truppen är bra/viktigt också. Även tex Djurgården hade några gamlingar med i truppen förra säsongen när de tog sig upp men det fungerade (till min stora förvåningFast det är ju extremt svårt att bygga upp ett lag på unga spelare då dom drar till NHL så fort barnbidraget slutar komma.
Var ju en hel del LIF-supportrar plus klubben som var ute och sågade de där dumheterna så man ska nog se det som en kraftigt begränsad skara puckon som varit i farten.dom går från klarhet till klarhet.
Leksandsfärjan håller på att kantra.
Innebär det att du håller på Solna?Då var det dags att visa Löven var skåpet ska stå!![]()
Vet inte, jag känner INTE till nått hockeylag som heter så...Innebär det att du håller på Solna?
Du känner till ett hockeylag som heter så men du vet inte om du håller på dem?Vet inte, jag känner till nått hockeylag som heter så...
hehe, redigerat.Du känner till ett hockeylag som heter så men du vet inte om du håller på dem?![]()
Han försöker lära dig vilka du håller på.
Hmmm, men dom håller jag ju inte på...Han försöker lära dig vilka du håller på.
Solna AJK
Det var så lite så. Ett sant nöje!
Jisses vad krångligt!
Jaha, då var det kört....1-0 Löven!Då var det dags att visa Löven var skåpet ska stå!![]()
Löven är vassa denna säsong..
68p och 69 plusmål på 26 matcher.
Det är riktigt bra faktiskt.