[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Är ok med detMan håller aldrig på Brunäs...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är ok med detMan håller aldrig på Brunäs...
Mjällbys fanklubb spelar inte hockey....Sillstryparna leder över brynäs
AIK leder!Inte bra... Fejk AIK leder!
Nej, det blir troligen poängrekord isåfall.Fortsätter Frölunda på det här sättet landar de på 129 poäng. Har väl aldrig varit något lag som fått så många poäng en säsong?
Svart och Gult!Solna aiks grafik designer när han skapade deras tröja
Visa bilaga 806913
Inte konstigt med såpass klent motståndFortsätter Frölunda på det här sättet landar de på 129 poäng. Har väl aldrig varit något lag som fått så många poäng en säsong?
Håller du på motståndarnaSuck...Nu leder fejk AIK med 3-0...![]()
Japp! Men nu känns det kört...Håller du på motståndarna![]()
Klumpigt, dom du håller på förlorar alltid!
Nejdå!Klumpigt, dom du håller på förlorar alltid!
Jepp, även idagNejdå!
AIK har vunnit massor av matcher på senaste tiden!![]()
. det sprack...Synkroniserad ishockey?
Visa bilaga 806914
hmmmmm, jag håller inte på fusk AIK!Jepp, även idag![]()
Stäm SHL!. det sprack...
Jag tror dom förlorade, för jag ser inga Tigrar här?
Tror stämbanden och fingrarna plötsligt gått avJag tror dom förlorade, för jag ser inga Tigrar här?
Dom var designade av en svårt sjuk, sa en kille som heter Joel i tv. Kanske inte raljera så hårt...Alltså, varför har Sillstryparna kritvita ställ hemma
Fulast hittills, hoppas att det går 1 miljard till cancerfnden eller ngt.
Fulast hittills!!!
Tror Danne håller på LuleåLedde!
Ligger under!
Tur att han bor långt från Lule!Tror Danne håller på Luleå![]()
För Drottning Silvias barnsjukhusAlltså, varför har Sillstryparna kritvita ställ hemma
Fulast hittills, hoppas att det går 1 miljard till cancerfnden eller ngt.
Fulast hittills!!!
Tur att det finns ett syfte iaf, jävligt fula!För Drottning Silvias barnsjukhus
LjugNu håller jag på Färjestads BollKlubb!
Heja dom!!![]()
Raljerar inte.Dom var designade av en svårt sjuk, sa en kille som heter Joel i tv. Kanske inte raljera så hårt...
Jag ljuger aldrig!
Camouflage-ställ trodde jag var förbjudet men iofs är allt tillåtet mot B-näs.Alltså, varför har Sillstryparna kritvita ställ hemma
Fulast hittills, hoppas att det går 1 miljard till cancerfnden eller ngt.
Fulast hittills!!!
Hmmm, det sket sig nog kan man säga....Idag håller man ju alla tummar för Lule och Läjkers!
Och ungefär noll personer är väl förvånade med tanke på ditt stöd. Möjligen med du själv som undantag.Hmmm, det sket sig nog kan man säga....
Ny regel, Leksand & HV åker automatiskt ner.Blir det HV eller Leksand som AIK får möta i playoff till SHL?
Det funderar ju de flesta på nu...