Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Glöm SHL, det är för riktiga lag.Enkel seger mot Mora!
SHL närmar sig med stormsteg!!
Spelar väl inte så stor roll, FBK hanterar allt skräp som kommer upp till SHL?Glöm SHL, det är för riktiga lag.
Fortsätt satsa mot SDHL![]()
Läge att börja planera för HA 2026/27 när du ändå är igång?Gött med ännu en förlust i kväll mot Sveriges sämsta lag Brynäs…. (Tar ut förlusten nu så klart)
Kommer inte att hända, om det omöjliga skulle inträffa mha fusk eller liknande blir dom nedskickade direkt.Spelar väl inte så stor roll, FBK hanterar allt skräp som kommer upp till SHL?![]()
Solna AIK?Solna AIK har spelat i andraserien de senaste tolv åren. Då är man inte ett SHL-lag eller?
Gör vad ni kan, gillar inte att ha äckelgubbar sniffade i r.venGött med ännu en förlust i kväll mot Sveriges sämsta lag Brynäs…. (Tar ut förlusten nu så klart)
Nu ligger Örebro under, det var ju trist...Örebro leder!![]()
Jag känner igen känslan. Fast från vissa andra trådar.Det känns som man pratar med sig själv här ikväll..![]()
Va?Örebro leder!![]()
Men man vill ju att Örebro ska vinna!Va?
Du kan inget om hockey!
1-2 betyder att dom ligger under!!
De har anställt före detta AIK coachenVad har hänt med HV?
Har du glömt kommatecken eller bindestreck?De har anställt för detta AIK coachen![]()
2-2 betyder att det är oavgjort!Va?
Du kan inget om hockey!
1-2 betyder att dom ligger under!!
Nej! Matchen är kanske ett sånt här problem?2-2 betyder att det är oavgjort!
Usch, B-näs börjar gå bättre och närmar sig.![]()
Jag tänkte mer på en amöba.
För att skilja dem från Skellefteå AIK.Solna AIK?
Det laget har jag inte hört talas om, finns det ett sådant?![]()
Exakt! AIK är AIK, Solna AIK är Solna.AIKAIK är AIK och inget annat, så det är lätt att skilja från AIKkopior, för de heter nått mer än AIK.![]()
Hmmmm, jag tror du missade min poäng....Exakt! AIK är AIK, Solna AIK är Solna.AIK
Varför var man ens orolig?Neeej! Almtuna borta ikväll!
Vi har alltid problem med dom känns det som...
AIK spelar inte idag....Ny omgång i SHL idag, en del förutsägbara matcher men AIK - Växjö kan bli tight.
TackIdag håller man ju alla tummar för Lule och Läjkers!
Tyvärr, jag håller bara på Läjkers av de lagen idag.
Man håller aldrig på Brunäs...Håll på brunäs också Danne![]()