Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AIK spelar på fredag...Konstigt odds på Timrå - AIK imorgon![]()
Finns det någon vinst du inte rubricerar som enkel?Enkel vinst igår!![]()
Nää, tror inte det?Finns det någon vinst du inte rubricerar som enkel?
Då är ”enkel” alltså ett meningslöst ord i sammanhanget.Nää, tror inte det?![]()
Nja, det vet jag inte..Då är ”enkel” alltså ett meningslöst or i sammanhanget.
Nyss sa du att det inte finns någon seger som inte är enkel. Nu är det oftast enkelt. Besluta dig, för böfvelen!Nja, det vet jag inte..
När AIK vinner så är det oftast enkelt och smidigt...utan tveksamheter..![]()
Man undrar förstås vilkaIkväll har man 3 klara favoriter som man önskar vinner!
Man hoppas ju@Manurhin2 redo för derby ikväll ?. Tror tyvärr att vi kan få stryk ikväll dock av kaffepojkarna
Endast 1 av mina 3 klara favoriter leder efter 1:a perioden...Ikväll har man 3 klara favoriter som man önskar vinner!
Jepp, AIK lederEndast 1 av mina 3 klara favoriter leder efter 1:a perioden...
Hoppas det blir bättre i 2:a.
AIK spelar inte ikväll...Jepp, AIK leder![]()
Är de lata?AIK spelar inte ikväll...
Du verkar vara ur fas....AIK spelar inte ikväll...
Var Växjö månne ett av lagen?Ikväll har man 3 klara favoriter som man önskar vinner!
Inte så dåligt att bara förlora med 2 mål mot dom bästa@Manurhin2 redo för derby ikväll ?. Tror tyvärr att vi kan få stryk ikväll av kaffepojkarna
Inte så dåligt att bara förlora med 2 mål mot dom bästa
Grattis!
Hallå där!Nä vi spelade helt okey faktiskt men färjestad var starkare .![]()
Jo, skulle dock säga att @Dan C på sistone leder även retligan rätt tydligt. F.ö. har nog han haft det tuffaste läget då han för ett flerfrontskrig i högre utsträckning än (de flesta) andra.Jo, men visst retar vi honom ändå (eftersom vi "vet" att han läser )![]()
Örebro spelar ofta jäkligt bra mot FBK, lillebrorskomplex med lite derby feeling? Vore enklare om de bara gav upp, som det är nu känns ofta Örebro jobbiga/oberäkneliga.Nä vi spelade helt okey faktiskt men färjestad var starkare .![]()
Hallå där!
Här retas vi, framförallt DanC o Ooms.
Sakliga inlägg hänvisas till andra trådar!
Jag håller med, du retas inte mycket men ditt yrande om gärsgårdshockey och ständiga straffsparksuttalanden håller tråden igång!Retas? Jag??
Det var det värsta...
Den delen sköter ju vissa andra här med bravur.![]()
Spelar inte dom i fel sport?
Är det verkligen något att skylta med att man inte ens vunnit 50 % av de finaler man spelat i?
Sannerligen, är man bäst så är man bästÄr det verkligen något att skylta med att man inte ens vunnit 50 % av de finaler man spelat i?
Prova att läsa inlägget, du förvånar migNähä, det är de tydligen inte heller bäst på. Så vare sig bäst på att komma etta eller tvåa. Vad är de egentligen bäst på?
Det är ju inget vidare bra det...Håller med helt.Är det verkligen något att skylta med att man inte ens vunnit 50 % av de finaler man spelat i?
Hallå där!
Här retas vi, framförallt DanC o Ooms.
Sakliga inlägg hänvisas till andra trådar!
Ah, bäst på att hävda att de är bäst utan att egentligen verkligen vara bäst på något. Jag förstår!Prova att läsa inlägget, du förvånar mig![]()
Man förlorar fler finaler än man vinner, det är ju svårt att komma runt. Second place is nothing but the first looser. Även om andraplatsen är en nivå som FBK bara kunna drömma om de senaste åren.Prova att läsa inlägget, du förvånar mig![]()
Örebro spelar ofta jäkligt bra mot FBK, lillebrorskomplex med lite derby feeling? Vore enklare om de bara gav upp, som det är nu känns ofta Örebro jobbiga/oberäkneliga.
Jo, jag vet precis vilket lag jag håller på!Vi ska vara snälla mot danC. Han är förvirrad och vet inte själv vilket lag han igentligen håller på![]()
Jepp, Solna ajk!Jo, jag vet precis vilket lag jag håller på!
Det finaste av alla.![]()