Dan C
Aktiv medlem
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Nej! AIK!Jepp, Solna ajk!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej! AIK!Jepp, Solna ajk!
Ok, nice! Välkommen till SHL!Nej! AIK!![]()
Räcker nog iofs med.några hundra spänn...Om jag vore miljardär skulle jag köpa upp AIK-lagen och slå samman dem till ett lag.
Ok, om några är < 10 och du kan fixa det för det priset kan jag stå för fiolerna. Bara att bli av med detta på tomgång gående AIK-tjafset vore värt det.Räcker nog iofs med.några hundra spänn...
Som alltid.Löven fixar biffen.
Hur ska det gå till?Om jag vore miljardär skulle jag köpa upp AIK-lagen och slå samman dem till ett lag.
Översättning för dig: lagen du kallar AIK och Skellefteå AIK.Hur ska det gå till?
Det finns ju bara ETT AIK!!!
Hmmm, jag kallar inte AIK för AIK.Översättning för dig: lagen du kallar AIK och Skellefteå AIK.
Exakt!Hmmm, jag kallar inte AIK för AIK.
AIK är ju AIK!
För herr Jag-anstränger-mig-för-att-missförstå: lagen som enligt dig har namnen AIK och Skellefteå AIK.Hmmm, jag kallar inte AIK för AIK.
AIK är ju AIK!
Det finns bara ett lag som har namnet AIK...För herr Jag-anstränger-mig-för-att-missförstå: lagen som enligt dig har namnen AIK och Skellefteå AIK.
Något ska ju laget tillföra. Spelet från lag i gärdsgårdsserien är det ju ingen som är intresserad av.Tur att AIK finns.
Annars hade det ju inte blivit mycket snack här!![]()
Det finns vad jag sett såhär långt inga högprofilerade AIKare i tråden, bara du.Tur att AIK finns.
Annars hade det ju inte blivit mycket snack här!![]()
Jag känner inte till det laget, Solna ajk, så jag kan inte uttala mig i frågan.Det finns vad jag sett såhär långt inga högprofilerade AIKare i tråden, bara du.
Ditt lag (Solna ajk) spelar inte ens i SHL!
Härligt!Lätt, trots att vi "sillstrypare" har haft fullt upp inför julen med sillen, så utklassade vi di där godtemplarna![]()
Den äldre eller den yngre Ronaldo?Eftersom du fortsätter krångla kommer jag att ändra budet till att köpa upp AIK och döpa om det till Fjollorna och se till att anställa Ronaldo som huvudtränare.
Den fjolligaste förstås!Den äldre eller den yngre Ronaldo?
Beror nog mycket på en viss persons eventuella support. Eller kanske snarast avsaknad därav.Hmmm, Läjkers behöver steppa upp!
Det ska väl inte bli 3:e raka förlusten ikväll?
Sådärja!Hmmm, Läjkers behöver steppa upp!
Det ska väl inte bli 3:e raka förlusten ikväll?
Va? Kom inte motståndarlaget?Sådärja!
Nu leder ju Läjkers!
Skämmigt att ligga under mot HV, borde få spela i HA med fejk-ajk!HåååVeee har vänt mot Djurgårn!
Fejk-AJK spelar ju i SHLSkämmigt att ligga under mot HV, borde få spela i HA med fejk-ajk!