[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld

[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Man kunde ju ha väntat sig att serieledarna skulle kunnat peta in något mål på fem minuter. Är de på väg in i en formsvacka?

1766173587454.webp
 
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Statistik för antal AIK skämt per dag:

Just nu 17 st / dag men om ni jobbar hårt kanske vi kan landa på årshögsta (19 AIK skämt / dag 2024). 👍 🙂 Hur mycket som AIK som lag drar nytta av denna uppmärksamhet på happy är oklart. 🤔 All marknadsföring ger ett visst värde, dålig som bra.

(Under tiden "relevanta hockey inlägg", ca 1 st inlägg / dag, de flesta från mig.)

😏
 
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Lätt, trots att vi "sillstrypare" har haft fullt upp inför julen med sillen, så utklassade vi di där godtemplarna 😃🍻
 
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Längesen man såg Tigrar här?
Och ändå har ju Brunäs lyckats vinna nåra matcher senaste tiden. :unsure:
 
Tillbaka
Topp