Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
870/1000
känns rimligt att försöka dubbla distansen när jag ändå är i närheten
Riktigt mysigt!Fick ihop det, 20 mil och 30 inne. Mer timmar ute än inne dock då dubben rullar trögt. Alla utemil genomfördes kvällstid i lampans sken. Visa bilaga 745000
Du är nästan uppe på 2 % höjdmeter mot cyklad distans, det är riktigt bra jobbat. När jag cyklade från Rimini fick vi ihop 1,5 % och på Södertörn där jag vanligtvis cyklar blir det precis under 1 %.545 km blev det till slut.
Efter som det inte är i snö och elände här i Las Palmas så har jag i alla fall slängt in några extra höjdmeter för att höja misärindex.
Visa bilaga 745162
Härligt, då är väl alla i tråden i mål trots 3h kvar till deadline?Nu har jag också kommit i mål slutade på 504 km.
Med tanke på vädret så har det totalt sett varit ett av de lättare åren, även om kroppen varit i dålig form och gärna legat på soffan istället.
Fast nu var ju storheten mil. Även om du kör hårdare inomhus tillryggalägger du proprtionerligt längre sträcka för en given effekt, det arbete som krävs att transportera sig 500km kommer vara lägre. Så ja denna utmaning är absolut lättare inomhus än utomhus.För mig är det i allmänhet hårdare pga jag kör mer intensivt än vad jag gör det mesta klarar av utomhus. Framförallt på vintern
Lägger till: för samma banprofil (hjälm låter hårdsmält)Om inte 36km på en timme är lättare på Zwift än ute på en vintercykel kommer jag gladeligen att äta upp min hjälm.