Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag behöver spara ihop lite mer pengar först, sedan kan jag dö lycklig.Man vet ändå att allt håller på att gå åt helvete i hela jävla världen när en Värmlänning blir polare med en som kallar sig Mr Sthlm.
Fast båda är jävligt trevliga grabbarMan vet ändå att allt håller på att gå åt helvete i hela jävla världen när en Värmlänning blir polare med en som kallar sig Mr Sthlm.
Om du tar lån från någon skum individ till ockerränta och köper kåken så kan det kanske inträffa förr än du önskar.Jag behöver spara ihop lite mer pengar först, sedan kan jag dö lycklig.
Har du bettat en hundring på det?Håll i hattarna, ikväll gör Tomasek 6 mål![]()
HundringHar de bettat en hundring på det?
Borde ge rätt just odds![]()
![]()
Skulle stå du,Hundring
Jag har jobb!
Hörde att Goilarn ska ta Fohlins plats och det hänger ihop med Tomaseks målproduktion.Skulle stå du,
själv har jag letat efter odds på att han inte gör 6 mål men hittar inget över 0,75 ggr pengarna![]()
Ah, då fattar jagHörde att Goilarn ska ta Fohlins plats och det hänger ihop med Tomaseks målproduktion.
Hahaha! Ungefär lika troligt som att BIK skulle ha lyckats vinna igår!Håll i hattarna, ikväll gör Tomasek 6 mål![]()
SnartHar en spelare någonsin gjort sex mål i en och samma match i SHL/Elitserien?
Är det någon gång nån ska lyckas så är det ju borta emot Frölunda. Är ju liksom vanligt att de släpper in så många.Har en spelare någonsin gjort sex mål i en och samma match i SHL/Elitserien?
Håller du på dom?Läjkers leder!
Snart är de 3:a i tabellen.
Absolut inte!Håller du på dom?
Ok, då kan dom ha en (liten) chansAbsolut inte!![]()
Jag har blivit lurad. Fohlin spelar.Hörde att Goilarn ska ta Fohlins plats och det hänger ihop med Tomaseks målproduktion.
Nu ligger Läjkers under.Läjkers leder!
Snart är de 3:a i tabellen.
?Ursäkta men har Färjestad Stevie Wonder i mål ?
Hrmmph, det skulle man ju aldrig sagt, Frölunda, vad gör ni?Man måste ju gilla det fina laget Fröööölunda!![]()
Håller du på Frölunda?Hrmmph, det skulle man ju aldrig sagt, Frölunda, vad gör ni?
ABSOLUT inte!Håller du på Frölunda?
Jag blir jätteförvånad!Boy George, jag gillade han! eller hen? eller den!
Varför?, jag gillade låtarna!Jag blir jätteförvånad!
Du har ju fel i det mestaVarför?, jag gillade låtarna!
Har hört att det ryktas att Boy George ska ta över efter Alissa i Arch Enemy!Du har ju fel i det mesta