Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Döpt efter denne man (den liggande)? Ungefär samma kroppsposition.
Det är nog en grov överdrift att han skulle vara döptDöpt efter denne man (den liggande)? Ungefär samma kroppsposition.
Visa bilaga 810175
Namngiven då.Det är nog en grov överdrift att han skulle vara döpt![]()
Stackars barn! Traumatiserad redan från födseln!
Heja då på LETTLAND!!!!Nu ska jag följa småkronorna istället!
Nu ligger Vimmerby under!Jösses...Vimmerby leder...![]()
Håller du på Vimmerby eller Solna?Nu ligger Vimmerby under!![]()
Inget av dom!Håller du på Vimmerby eller Solna?
Ok, ladda ordentligt för imorgon dåInget av dom!
Jag håller på AIK.![]()
Det är ju fejk AIK som lirar i morron!Ok, ladda ordentligt för imorgon då![]()
Du som brukar heja på Växjö borde väl sympatisera med Vimmerby - samma landskap och samma startbokstav.Hurra! Vimmerby förlorade!![]()
![]()
![]()
Nä, i morron håller jag på Färjestads BollKlubb!Ok, ladda ordentligt för imorgon då![]()
Inte var det dock p.g.a. tekningsskicklighet som ditt lag vann!Hurra! Vimmerby förlorade!![]()
![]()
![]()
Jag gillar om det går bra för Läjkers också!Du som brukar heja på Växjö borde väl sympatisera med Vimmerby - samma landskap och samma startbokstav.
Nu hänger jag inte med. Vad visar detta?
Att ditt favoritlag bara vann 2 av 7 tekningar. Kanske något de borde öva på?Nu hänger jag inte med. Vad visar detta?
Det räcker att man vinner matchen tycker jag!Att ditt favoritlag bara vann 2 av 7 tekningar. Kanske något de borde öva på?
Snälla! Håll på FinlandSverige - Finland i semi.
En riktig rysare!
Det som räcker till en knapp seger mot ett bottenlag kan visa sig vara otillräckligt mot bättre lag. Antingen försöker man jobba med sina svagheter så att man kan ha chans även mot de bättre lagen eller så kör man ner huvudet i sanden och nöjer sig med att harva runt i gärdsgårdsserien även nästa säsong.Det räcker att man vinner matchen tycker jag!![]()
Men ett lag så lååångt ner i seriesystemet har väl bara svagheter?Det som räcker till en knapp seger mot ett bottenlag kan visa sig vara otillräckligt mot bättre lag. Antingen försöker man jobba med sina svagheter så att man kan ha chans även mot de bättre lagen eller så kör man ner huvudet i sanden och nöjer sig med att harva runt i gärdsgårdsserien även nästa säsong.
JeppNu är vi snart i div 4:a !![]()
Hmmm, fifflat med svaren IGEN!
Vilket årtionde som helst.Nu är vi snart 4:a i tabellen!![]()
SåklartFärjestads BollKlubb leder!
Då måste vi heja på Brunäs!Senare idag repris på fjolårets SM-final mellan lag som nu ligger på nedra halvan av tabellen.
ÄNTLIGEN!
Hmmm, nu är det lika....Färjestads BollKlubb leder!
Nu ligger Färjestads BollKlubb UNDER!Hmmm, nu är det lika....
Du menar Skellefteå?Jävla AIK![]()