FreddaPalmqvist
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Frågar åt en kompis... hur bra åldras egentligen däck som hänger i förrådet "ett antal år"? As good as new?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad är dåligt med dem? Jag köpte såna ifjol för å kunna dra lite intervaller på isiga grusvägar på våren. Hann inte så många pass i våras innan isen försvann pga. lite snö på fjällen. Så jag själv har inget att säga om dem överhuvudtaget.Dåliga däck från början så tror inte det gör någon större skillnad :)
De är tröga, och kantiga vilket ger en underlig styrkänsla. Men man vänjer sig.Vad är dåligt med dem? Jag köpte såna ifjol för å kunna dra lite intervaller på isiga grusvägar på våren. Hann inte så många pass i våras innan isen försvann pga. lite snö på fjällen. Så jag själv har inget att säga om dem överhuvudtaget.![]()
Men då funkar de bra för mina backövningar.De är tröga, och kantiga vilket ger en underlig styrkänsla. Men man vänjer sig.
Bettet är det inget fel på.
Det som marknadsförs som magnesium är sällan kemiskt ren magnesium. Många magnesiumlegeringar går att svetsa, om än något motvilligt. En gaffel skulle jag tveka på att svetsa faktiskt
Har hen labbat från 2010 eller?”Labbar med längre styrstam”![]()
Undrar vilken teori som ligger bakom den galenskapen.”Labbar med längre styrstam”![]()
Var skall/får man köra med den?Alltså blir man ändå inte lite sugen på ett elfordon?
Visa bilaga 809450
![]()
Mini surron | Blocket
Hej säljer en helt färdig projekt som jag har döpt till Minni surron. Specifikationer: Max hastighet: 37km/h (kan minska) Motor styrka: 300w Max kilometer manwww.blocket.se
Jaja, en massa moral, stora frågan, har den punkfaktor? Typ 100% Vi ses i närmsta grustag!Var skall/får man köra med den?
Har den någon berättigad existens?
Cykeln är ju ny i @Pettho59 's garage...![]()
Säljes: SRAM Eagle X-SYNC 2 Direct Mount Chainring - 3mm Offset - Boost (Svart)
Hej! Säljer ett framdrev SRAM Eagle X-SYNC 2 direct mount chainring 3mm offset boost, avplockat från ny cykhappyride.se
avplockat från ny cykel....nåja.
Kanske monterade det gamla drevet på en ny cykel och sedan ångrade sig och monterade av det igen?![]()
Säljes: SRAM Eagle X-SYNC 2 Direct Mount Chainring - 3mm Offset - Boost (Svart)
Hej! Säljer ett framdrev SRAM Eagle X-SYNC 2 direct mount chainring 3mm offset boost, avplockat från ny cykhappyride.se
avplockat från ny cykel....nåja.
Kanske finns med carbontape!Jag skulle kolla efter en mini surron med lättare eltejp. Det som är använt för att fästa allt på den där är ju tung eltejp.
lite komiskt blir det när drevet ligger på förpackningen till det nya... referens till ett som gått 50-mil https://happyride.se/annonser/sram-x-sync-34t-framdrev.320186/#image-1Kanske monterade det gamla drevet på en ny cykel och sedan ångrade sig och monterade av det igen?
Är man rimligt lätt så är det nog ingen fara. Är man rejält tung kanske man bör tänka sig för lite.
Läge för reklamation istället. Jag har fått igenom reklamation på sadel för mycket mindre fel än så.Någon som stavat fel på bortskänkes?
![]()
Säljes: Fizik Aliante Tempo (Läs annons)
Säljer min Aliante Tempo där bottenplatta och sadel separerat, går kanske limma ihop men passade inte mihappyride.se
"skulle fixat själv men har glömt det".Någon som stavat fel på bortskänkes?
![]()
Säljes: Fizik Aliante Tempo (Läs annons)
Säljer min Aliante Tempo där bottenplatta och sadel separerat, går kanske limma ihop men passade inte mihappyride.se
Man kanske ska ha en rubrik för trasiga saker man vill sälja i K&S?"skulle fixat själv men har glömt det".
Lätt hänt.
Någon som saknar sin stumpjumper EVO? https://www.blocket.se/20106197
Förvirrande som fan, samt att det står stumpjumper 15 i beskrivningen vilket det inte är.Förvirrande det där. Rubriken säger "för män", men senare skrivs det (med hjälp av AI):
Fox Coil har Shimano SLX-växlar och är anpassad för både män och kvinnor, medan Comp-modellen riktar sig specifikt till män.
Blocket nya AI-assistent som författar ens annonser..Förvirrande som fan, samt att det står stumpjumper 15 i beskrivningen vilket det inte är.
Verkar ju helt värdelöst med AI, det märkliga är att den som säljer den inte redigerat någonting, hela annonsen är ju felaktig och priset är misstänkt lågtBlocket nya AI-assistent som författar ens annonser..
Fast det är ju såklart meningen. Han vill sälja smärtfritt och då är det bättre att köparen förstår att den är stulen från början så det inte dyker upp jobbiga människor som vill se kvitto.Verkar ju helt värdelöst med AI, det märkliga är att den som säljer den inte redigerat någonting, hela annonsen är ju felaktig och priset är misstänkt lågt
Och med annat prisFinns som annons utan AI också, inte bättre…”Stympjumper”
![]()
Specialized Stympjumper S1C Comp Carbon S3 årsm 2022 | Blocket
Cyklar Specialized Stumpjumper 15 Comp 29´´ 3 Specialized Stumpjumper 15 Comp 29´´ Mtbstore.se Mtbstore.se Lägst pris 31 995 kr Annons Alla priser (8) Filterwww.blocket.se
Och med annat pris![]()
Ah smartFast det är ju såklart meningen. Han vill sälja smärtfritt och då är det bättre att köparen förstår att den är stulen från början så det inte dyker upp jobbiga människor som vill se kvitto.