Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blev ju ändå lite nerv med N. Fähndrich för Schweiz på sistasträckan.Inte så kul utan motstånd....
Kass producent som inte visar svenskorna efter målgång![]()
Betydligt merän man kunde tro. Jonna är ju otroligt bra men kanske inte har tokform ändå?Blev ju ändå lite nerv med N. Fähndrich för Schweiz på sistasträckan.
Denna stafett var väl ändå helt ok för svensk del. De var med bra fram till halva sista sträckan och gjorde all taktiskt rätt..Ännu en topp 10-placering i en herrstafett! Där fick verkligen årets bragdguldsjury något att tänka på!![]()
Det där var nästan bättre än Sveriges guld. Så fantastiskt kul att se tyskan sträcka fram tån och sno bronset framför näsan på norskorna
Ja några extra killar/ män lär det inte blir![]()
Tjejboom i skidspåren efter framgångar för landslagsdamer
I spåren efter svenska längdskidåkares framgångar på damsidan ser skidsverige något av en boom bland de yngre tjejerna där de tävlande idag är fler än killarna. SVT har besökt Stockviks skidklubbs träning för 9-10 åringar i Sundsvall där förebilderna är är rätt självklara. – Frida Karlsson och...www.svt.se
Ah, då är jag med. Jo, jag har också för mig att jag läst något om VM 1995 som riktigt smutsigt.Ah! Jag syftade på blodvärden och EPO egentligen. Men det kan ju om man som sagt är konspiratorisk hänga ihop med svenska uteblivna framgångar. Thunderbird Bay var med i något uppdrag granskning eller vad det var vill jag minnas där "alla" hade väldigt höga blodvärden
Jag tror verkligen inte han är något namn för femmilen på dessa banor och nu varmt före dessutom. Man kan ju tro att femmilen liknar Vasaloppet men det gör det nog inte speciellt mycket öht.Läste att dom hade ringt myhlback och frågat om han var sugen på 5-milen nu när poroma skickas hem men han hade tackat nej då han var mera sugen på att åka vasaloppet.
Håller med. Jag vet inte vad vi ska sätta honom på för program för att öka. Staka fem timmar med Lager 157 höjer kanske inte syreupptaget.Håller med. Banorna är för tuffa för att det ska hålla att staka och hans diagonalåkning är inte tillräckligt bra. Dessutom är jag inte säker på att syreupptaget räcker till (ännu).
Tycker det är dåligt att tacka nejLäste att dom hade ringt myhlback och frågat om han var sugen på 5-milen nu när poroma skickas hem men han hade tackat nej då han var mera sugen på att åka vasaloppet.
Varför skulle han tacka ja till att ligga långt ner på en femmil när han kan kämpa om att försvara vinsten i det största loppet i hans idrott?Tycker det är dåligt att tacka nej
Det är bara os var fjärde årVarför skulle han tacka ja till att ligga långt ner på en femmil när han kan kämpa om att försvara vinsten i det största loppet i hans idrott?