Helkama raisu
Aktiv medlem
Inte köra Vätternrundan 2026
Nu är man ju så tramsig att lova att inte cykla vättern är nog att lova för mycket.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör på samma som alltidBehöver man hämta ut nummerlapp eller är det icke-nummerlappar som gäller?
Om man kan reservera nummer att ha vid eventuell senare anmälan vill jag reservera 1- 2^136279841.
Edit: Om det är upptaget kan jag tänka mig -TREE(3).
Finns 0 nummer, eller möjligen nummer 0 tillgängligt?
Japp, det tycker jag du skall ge själva 17 i.Japp, jag tingar ingenting till dig då!
17i? Är imaginära tal godkända?Japp, det tycker jag du skall ge själva 17 i.
Det får vi väl förutsätta? Särskrivningar däremot...17i? Är imaginära tal godkända?
17i? Är imaginära tal godkända?
Den där bilden gör en ju nästan sugen på att inte ickeköra. En läglig påminnelse om att ickevättern kan vara svår att genomföra.
I sanning. Det krävs mer pannben än vad många förstår.Den där bilden gör en ju nästan sugen på att inte ickeköra. En läglig påminnelse om att ickevättern kan vara svår att genomföra.
I sanning. Det krävs mer pannben än vad många förstår.
Inte träna alls ska vara bäst har jag läst.En fråga som väl brukar komma upp när snön är försvunnen är ju om hur vi lägger upp att inte träna i grupp eller om vi inte tränar enskilt inför det hela.
Vad gäller i år?
Inte träna alls ska vara bäst har jag läst.
Exakt, och det kan vara svårt själv. Man behöver grupptrycket för att inte lockas att ta egna initiativ....Nä nä. Det gäller att icketräna med en jävla diciplin.
Exakt, och det kan vara svårt själv. Man behöver grupptrycket för att inte lockas att ta egna initiativ....
Initiativ? Egna initiativ? Det har jag inga...Exakt, och det kan vara svårt själv. Man behöver grupptrycket för att inte lockas att ta egna initiativ....
Initiativ? Egna initiativ? Det har jag inga...
Tycker att vi har en klar kaptensroll, Hans får inte köra kvastbilen.Du ska inte köra Vättern, det hör jag det.
Det allra bästa med att inte köra Vättern är att man kan låta bli att starta precis när man vill!Det blir inte-vättern för mig i år också. Något studentfirande på fredag ligger ivägen, är det först på lördagen som inte-starten går?
Det här är cykling: inte. Cykling.Bör tråden OT-märkas eftersom detta är intecykling?
Problemet då är att antalet funktionärer och publik minskar drastiskt. Jag upplever att en fast starttid är bättre, depåutbudet är större, markservicen flyter på ett helt annat sätt. För mig är en noga utvald starttid nästan helt avgörande för om jag klarar strapatsen eller inte.Det allra bästa med att inte köra Vättern är att man kan låta bli att starta precis när man vill!
Jag har inte kört i fem år som cyklist, och jag tycker att det ligger väldigt mycket i vad du säger. Att inte rulla in i depån när det är fritt gör en hel del för upplevelsen!Problemet då är att antalet funktionärer och publik minskar drastiskt. Jag upplever att en fast starttid är bättre, depåutbudet är större, markservicen flyter på ett helt annat sätt. För mig är en noga utvald starttid nästan helt avgörande för om jag klarar strapatsen eller inte.
Inte-Vätternrundan är inte det nya Vättern.Halvvättern är det nya Vätternrundan sedan pandemin, ungefär.
Frågan är väl snarare hur man inte cyklar halva Vätternrundan?Hur cyklar man halva vätternrundan? Svänger ner i sjön när man lessnat? Skulle faktiskt kunna prova den varianten.
Jo, dubbla halva inte VR. Imponerande.Om man inte cyklar hela VR, cyklar man då inte halva VR två gånger?
Nu är vi väl nästan ute tunn is. Inte halva Vättern låter farligt nära...Frågan är väl snarare hur man inte cyklar halva Vätternrundan?
Är det där någon omskrivning för att blidka ett övergripande icke-deltagande i klassikern för att hoppa över att inte köra Vättern, och komma undan med det?Jag har med gott resultat lyckats hålla mig ifrån Vasaloppet, så med lite flyt framöver kommer jag undvika hela klassikern även 2026.