Dan C
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Sista också?Årets FÖRSTA derbyvinst, check!!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sista också?Årets FÖRSTA derbyvinst, check!!!
Antagligen. Vi har inte mycket att komma med.Sista också?
Jag tror det är sluttabellen!Passa på att njuta nu, sen börjar det![]()
Hur mycket är du beredd att satsa, i pengar?Jag tror det är sluttabellen!![]()
Med mindre än att serien avslutas nu misstänker jag att sannolikheten att du får rätt inte är lysande.Jag tror det är sluttabellen!![]()
100 spänn iaf...Hur mycket är du beredd att satsa, i pengar?
För att göra det lite enklare. Vad är du på rak arm, ärligt, beredd att satsa på att AIK vinner?
Resten av tabellen behöver du inte ta ställning till.
Tror ditt svar kommer prägla ditt eviga tjat under resten av säsongen. Oavsett vad du svarar.
Ja, det görs en hel del mål i Fotboll!Mycket målande trådtitel!
Så enkelt.Ja, det görs en hel del mål i Fotboll!
Ja, det är nog helt kört, de inavlade listerländarna kommer vara alldeles för starka i år.Stryk mot Mjällby i finalen då?
Har AJK köpt loss arenan från Fotbollsförbundet, så de äger sin arena precis som Malmö FF?Både Bajen och Mjällby vill lira finalen i cupen på AIK's arena.
riktigt storlagDe vill väl känna vibbarna från ett riktigt storlags arena kan jag tänka mig!![]()
Riktigt storlag.Har AJK köpt loss arenan från Fotbollsförbundet, så de äger sin arena precis som Malmö FF?
riktigt storlag![]()
Jo, det är väl ett "C" tatuerat på axeln.Är det inte DanC?
Nej, jag gjorde bara en gissning utgående från tillgänglig information.Nu tycker jag GoranS är fördomsfull!
Fördom, hen kanske identifierar sig som en princessa och bara leker med Barbie.Nej, jag gjorde bara en gissning utgående från tillgänglig information.
Men det är inte rimligt att tro att allt är sant samtidigt.Man vet aldrig idag, allt är normalt!
Kanske är vi på väg mot att hela världen befinner sig i nån slags superposition?Men det är inte rimligt att tro att allt är sant samtidigt.
Förutom det normala, för det är onormalt idag...Man vet aldrig idag, allt är normalt!
Är du inne på någon slags mångvärldshypotes?Kanske är vi på väg mot att hela världen befinner sig i nån slags superposition?
Ja precis. Eller en och samma men med flera (alla?) tillstånd samtidigt.Är du inne på någon slags mångvärldshypotes?
Japp! Heja Sverige!Ikväll håller vi på blågult.
NEJ! Hoppas att det är en betydelselös match.Japp! Heja Sverige!![]()
Tyvärr, Dan lyckades få hela VM slutspelet att försvinna med en enda meningNEJ! Hoppas att det är en betydelselös match.
Nej nej nej, jag litar på de svenske grabbarna!Tyvärr, Dan lyckades få hela VM slutspelet att försvinna med en enda mening![]()
Flygande vaginor över hela staden alltsåValencia är utsedd till Europas Fladdermusstad.
Tänk vad man får lära sig när man lyssnar på RadioSporten!