Namn stickers på cykel

elmis

Ny medlem
Namn stickers på cykel
Hej!
Jag har cyklat och tävlat ett tag, när jag varit ute på tävlingar så har jag sett att proffsen har stickers på sina cyklar där det står deras namn och jag undrar vart man kan köpa/beställa sådana stickers??
//Emil

Namn stickers på cykel
På Ebay finns det en uppsjö av varianter på detta, sök på ett känt cykelmärke så kommer det med säkerhet upp ett gäng alternativ.

/Fritz

Namn stickers på cykel
Beställde från VC Graphix, knappt två veckor från beställning till det damp ner i brevlådan. Fin kvalitet och bara fyra dollars i frakt känns överkomligt.

Namn stickers på cykel
Mange. skrev:
-------------------------------------------------------
> Att det ska vara så svårt att vara fåfäng

Fast med vcgraphix blev det ju lätt! Jag har kollat på dekaltrim flera gånger tidigare men inte riktigt fattat hur det går till. Men nu var det ju bara att klicka och köpa, liksom. Dekaltrim blir det nog om det är andra klibbor än namnstickers det gäller....

Namn stickers på cykel
Det som skiljer dekaltrim från vcgrapix är att hos dekaltrim så är ditt namn utskrivet bokstav för bokstav, så namnet ligger inte på en "film" som det gör hos vcgrapix, men det är en smaksak;)

/S

Namn stickers på cykel
Enligt vad jag har hört så bleknar flaggan på dekaltrims varianter lite väl fort.

Jag beställde i höstas av vcgraphix som "proffsen" använder och kvaliten verkar bra. Eftersom jag har en vit och en svart cykel beställde jag 50/50, d.v.s, man får hälften gjorda med vit text och den andra hälften med svart.

Namn stickers på cykel
Jag beställde på dekaltrim.nu till mitt multisportlag(och några till, och nej det är inte Emil Lindgren..) för ett tag sedan.

Skickade helt enkelt ett mail där jag beskrev hur jag ville ha det med färger, storlek mm och fick följande förslag(som jag också köpte)

http://www.dekaltrim.nu/forslag/olof_solberg.JPG

De rosa linjerna är konturerna som skall skäras ut, bokstäverna är alltså helt vita.

Namn stickers på cykel
Blev lite fåfängsugen när jag läste denna tråd och beställde sticker med flagga och namn (förnamn italic och gemener, efternamn i versaler).

Fick dem idag och klibbade på. J*klar vad coolt det ser ut. Nu lär man bli retad på alla klubbkörningar men man kan ju alltid lura ngn nybörjare att cykel (och cyklist) brukar delta på touren +ANNAT.

Namn stickers på cykel
Fliken skrev:
> Blev lite fåfängsugen när jag läste denna
> tråd och beställde sticker med flagga och namn
> (förnamn italic och gemener, efternamn i
> versaler).
>
> Fick dem idag och klibbade på. J*klar vad coolt
> det ser ut. Nu lär man bli retad på alla
> klubbkörningar men man kan ju alltid lura ngn
> nybörjare att cykel (och cyklist) brukar delta
> på touren +ANNAT.

Själv tror jag att mina nya klibbor sedan senhösten gör mig 2-3 km/h snabbare i snitt. Nu kan man ju inte längre bli omkörd av en gammal damtralla... ;)

Namn stickers på cykel
marr skrev:
> Beställde ett 50/50pack från
> http://www.vcgraphix.com
>
> Blir svårt att leva upp till snabbheten i dem
> bara.

Jag är redan snabbare på trainern!
filename=pastis-se.jpg

Namn stickers på cykel
mir skrev:
> Fick hem mina från http://www.veloink.com igår.
> Riktigt snabb leverans.
> Snabb leverans samt att jag fick designförslag
> innan de tryckte

Valde du transparent bakgrund? Hur stora är de?
Funderar själv på att beställa därifrån.

Namn stickers på cykel
Satte mitt efternamn och en svensk flagga på takboxen som beställdes från dekaltrim. Som nämnts här ovan har flaggan bleknat.
Och då har inte den stått ute i solen speciellt mycket.

Namn stickers på cykel
Någon som kan rekommendera någon stickers leverantör som levererar snygga stickers till vettigt pris?
Om de är snygga och om det är ett vettigt pris får du bestämma men de levererar som de skall i alla fall.

Tillbaka
Topp