Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alltid lika "intressant" när nyregistrerade användare i sitt första inlägg postar en länk till kommersiell webbsida...pefman sa:
Om de är snygga och om det är ett vettigt pris får du bestämma men de levererar som de skall i alla fall.Någon som kan rekommendera någon stickers leverantör som levererar snygga stickers till vettigt pris?
Jag köpte på Ridertags. Baserade i Göteborg, tror jag. Bra kvalitet, men jag skämdes för mycket över att ha dem på cykeln så de är slängda nu..Någon som kan rekommendera någon stickers leverantör som levererar snygga stickers till vettigt pris?
Jag har Ridertags på mina. Jag har ingen skam i kroppen och de sitter fortfarande på bra.Jag köpte på Ridertags. Baserade i Göteborg, tror jag. Bra kvalitet, men jag skämdes för mycket över att ha dem på cykeln så de är slängda nu..
Önskar att jag hade mer skam i kroppen. Att ta bort klistermärkena var första steget!Jag har Ridertags på mina. Jag har ingen skam i kroppen och de sitter fortfarande på bra.
Ett steg i taget. Kämpa!Önskar att jag hade mer skam i kroppen. Att ta bort klistermärkena var första steget!
Lovar!Ett steg i taget. Kämpa!