Tips om budgetprylar på Lidl
Köpte mina till 30% rabatt. Vill man inte släpa runt prylar mellan sina boenden så behövs det multipelt av vissa saker.Tjena!
Mina? Behöver man mer än en?
Köpte min för två år sedan.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Köpte mina till 30% rabatt. Vill man inte släpa runt prylar mellan sina boenden så behövs det multipelt av vissa saker.Tjena!
Mina? Behöver man mer än en?
Köpte min för två år sedan.
Köpte mina till 30% rabatt. Vill man inte släpa runt prylar mellan sina boenden så behövs det multipelt av vissa saker.
Man ska nog inte borra nåt hårdare än rumstempererat smör med de tunnaste borren på fri hand.Fanns massor kvar i Ludvika. Laddning pågår, hoppas det är lite "precision", det var i alla fall en väldigt tunn borr som följde med!
Sista borrskruvdragaren för 1299:- försvann medans jag var där.
Kanske sänka varvtalet lite , inte trycka på så hårt och ha lite tålamod oxå men det gick ju bra och nu behöver du bara hitta skivresterna som flög iväg utan du blev skadadVisa bilaga 806856Tänkte sätta på skärmar på pendlaren men så klart hade en skruv satt sig och blev rund direkt när jag tog i. Inga problem, tog en kapskiva och nya dremeln och gjort ett kors för en rejäl skruvmejsel och vips så var det löst. Kapskivorna är väldigt väldigt spröda... lite som glas så man får ha brillor, handskar och inte slipa framför teven. Jag kan ha rester av två någonstans i mitt vardagsrum.
Den första bröts av när jag skulle trycka fast den i verktyget. Den andra gick i tio bitar när jag kapade. Du har nog rätt att man får vara lätt på hand. Jag ska kapa en utstickande skruv i morgon så får vi se hur det går.Kanske sänka varvtalet lite , inte trycka på så hårt och ha lite tålamod oxå men det gick ju bra och nu behöver du bara hitta skivresterna som flög iväg utan du blev skadad![]()
Gillade inte tronics gamla laddbara, de färgglada. De höll nog ladden första 3-4 gångerna, sedan blev förlusten runt 20%För den som behöver 8st LSD HR03 och/eller HR6 med bra kapacitet, åtminstone när de är nya
säljs sådana nu hos Lidl för 100SEK/8st, 12/01 - 18/01
https://happyride.se/forum/threads/...a-inlagget-forst.2464586/page-51#post-4722955
Du menar de här?Gillade inte tronics gamla laddbara, de färgglada. De höll nog ladden första 3-4 gångerna, sedan blev förlusten runt 20%
Är det en ziploc i botten?Såg några sista kartonger med återanvändningsbara klämmis-förpackningar, avdelningen barnmatsprylar, märket Lupilu. Har läst diskussioner där man letat såna för egna geler, kanske funkar dessa.Visa bilaga 813457
Ja, det ser det ju ut att vara.Är det en ziploc i botten?
Yep, så man fyller på dem. Min bror har något väldigt likt dessa och de håller faktiskt tätt.Är det en ziploc i botten?
Här har de bara rispirogernaNästa vecka är det finsk vecka. Lakritsyoghurt. Reklammaterialet brukar ha med bild på karelska piroger men de säljer bara köttpiroger.
Nästa vecka är det finsk vecka. Lakritsyoghurt. Reklammaterialet brukar ha med bild på karelska piroger men de säljer bara köttpiroger.
Vi svenskar kan endast stoltsera med Piroger Pontare.Här har de bara rispirogerna
BuVi svenskar kan endast stoltsera med Piroger Pontare.
kroppkakor är gnocci fast lite för storaÄr kroppkakor en svensk dumpling eller en pirog? Var går gränsen?
Är gnocci en albansk take på gnocchi?kroppkakor är gnocci fast lite för stora
Är det inte en knödel med fyllning?kroppkakor är gnocci fast lite för stora
Är det inte en knödel med fyllning?
Som jag önskar att de skulle ha några rejäla lampor istället..Nästa vecka är det dags igen. Visa bilaga 816895
Mekställ för 300 för medlemmar.
Förra vändan hade de rätt bra pendlarlampor. Usbc och rimligt avbländade.Som jag önskar att de skulle ha några rejäla lampor istället..
Den återkommer.Förra vändan hade de rätt bra pendlarlampor. Usbc och rimligt avbländade.
Gött. Köpte en till sonen men den slarvade frun bort ;)Den återkommer.
Visa bilaga 816899
Mjo, den är ok som lampa riktad ner på stigen om man är i skogen, eller som du skriver när man pendlar.Förra vändan hade de rätt bra pendlarlampor. Usbc och rimligt avbländade.
Tidiga vårkänslor!Nästa vecka är det dags igen. Visa bilaga 816895
Mekställ för 300 för medlemmar.
Måste revidera denna åsikt, de senaste väskorna verkar ha vettiga fästen. 149 pengar skulle de kunna vara värda. Återkommer om några år med utlåtande.Samma erfarenhet (fast utan mosad dator), sämsta skiten om man frågar mig. Betalar hellre 70€ hos tüsken och vet att grejerna funkar än att betala 200kr för nåt som hamnar i bingen efter två månader.
Besviken att ingen härifrån flög till Irland och testade skorna.Vad tror vi, kommer Lidl kolfiberdojjor till Schweden?
Schiracha, sjiracka eller nån liknande stavning.Har hjärnsläpp. Lidl brukade ha en majonnäsbaserad sås förut, som var orangefärgad (inte remoulad) som var grym till pommes. Den hade lite zing, men inte för mycket. Vill minnas att den hette efter någon stad eller något land. Någon som minns?
På kååååntinnännnten så är även "Sauce Algérienne" poppis till pommes. Den har nyligen hittat till Normal i Sverige, kan ha funnits på Lidl med?Har hjärnsläpp. Lidl brukade ha en majonnäsbaserad sås förut, som var orangefärgad (inte remoulad) som var grym till pommes. Den hade lite zing, men inte för mycket. Vill minnas att den hette efter någon stad eller något land. Någon som minns?